زارعی:‌ پزشکیان از مواضع انقلابی خود در سازمان ملل کوتاه نیاید

زارعی:‌ پزشکیان از مواضع انقلابی خود در سازمان ملل کوتاه نیاید
خلاصه اخبار

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم آقای پزشکیان به هیچ وجه از مواضع انقلابی خود در سازمان ملل و سفر به نیویورک کوتاه نیاید.

غلامحسین زارعی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به سفر رئیس جمهور به نیویورک درباره مهمترین موضوعاتی که پزشکیان می تواند در سخنرانی خود در این سفر مطرح کند، اظهار کرد:‌ امیدواریم آقای پزشکیان در سازمان ملل حضور مقتدرانه داشته باشد و اعتبار ایران و ایرانی را در آنجا به رخ بکشد. مهم ترین موضوعی که رئیس جمهور محترم باید مطرح کند، موضوع رفع تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران خواهد بود. سالهاست که تحریم های ناجوانمردانه‌ی آمریکا و همپیماناش مردم ایران را عذاب می‌دهد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: مظلومیت مردم فلسطین و غزه دیگر موضوع مهمی است که آقای پزشکیان باید در مقر سازمان ملل بیان کند. ملتی که مورد ظلم و جور رژیم تروریستی اسرائیل قرار گرفته است.

وی افزود: سازمان ملل در موضوع جنایات رژیم صهیونیستی موفق عمل نکرده است و کاملا تحت سیطره آمریکا و هم پیماناش بوده است بنابراین لازم است تا رئیس جمهور چهاردهم جمهوری اسلامی ایران این موضوع را به سازمان ملل تذکر دهد.

زارعی در پایان تاکید کرد: امیدواریم آقای پزشکیان به هیچ وجه از مواضع انقلابی خود در سازمان ملل و سفر به نیویورک کوتاه نیاید.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *