راه سربلندی ایران از مدرسه می گذرد/ برای ارتقای معلمان از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد

راه سربلندی ایران از مدرسه می گذرد/ برای ارتقای معلمان از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد
خلاصه اخبار

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه راه سربلندی ایران از مدرسه می‌گذرد گفت: از معلمان می‌خواهم در کنار الفبای آموزش و علم، الفبای بهتر زیستن و خوب زیستن را به دانش آموزان بیاموزانند.

به گزارش ایسنا، علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش صبح امروز اول مهرماه 403در مراسم زنگ مهر سال تحصیلی جدید که با حضور رئیس جمهوری در مدرسه دخترانه شهید حسن عسگری شیرازی در منطقه 18 با درود و سلام بر شهدای دفاع مقدس، دانش آموزان ومعلمان شهید، شهدای خدمت، شهدای غزه خطاب به دانش آموزان گفت: فرزندان ایران زمین، آینده کشور را شما می‌سازید و امروز با حضور در مدرسه، سفر علم و دانایی را آغاز می‌کنید. 

وی ادامه داد: خود را با اعتماد به نفس کامل در قامت دانشمندان ایران بدانید و شک نداشته باشید که راه سربلندی ایران از مدرسه می‌گذرد.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: بدانید که اولین و آخرین قطار پیشرفت مدرسه است .

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: امروز که آغاز بهار تعلیم و تربیت در هفته دفاع مقدس است با شما و شهدا پیمان می‌ببندیم که در راه اعتلای تعلیم از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

کاظمی در ادامه خطاب به معلمان گفت: معلمان عزیز، امروز چشم کودکان و نوجوانان کشور به شما معلمان گرامی است.

وی ادامه داد: معلمی هنر است و حقیتی انکار ناپذیر است. پس بیایید آینده نونهالان ایران زمین را درخشان‌تر کنید، بیایید در کنار الفبای آموزش، الفبای به‌زیستن و خوب زیستن را بیاموزیم .

کاظمی بیان کرد: من به عنوان خادم نظام تعلیم و تربیت برای ارتقای معلمان از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

به گفته وی؛ ارتقای نظام آموزشی، کیفیت آموزشی و توسعه و پیشرفت آموزش و پرورش و ترویج اقامه فرهنگ نماز از الویت‌های ماست.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، کاظمی بیان کرد: امروز خوشحالیم که دولت چهاردهم و رئیس جمهور پزشکیان؛ آموزش و پرورش را در اندیشه و عمل، اولویت اول خود قرار داده‌اند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: از والدین عزیز می‌خواهم اکنون که با استقرار دولت چهاردهم نسیم وفاق و همدلی در کشور وزیدن گرفت شما نیز با همدلی و همراهی در کنار معلمان مدرسه یار و یاور آنها باشید.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *