حمله گسترده موشکی حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی

حمله گسترده موشکی حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی
خلاصه اخبار

آژیرهای هشدار در تمامی مناطق شمال فلسطین اشغالی تا حیفا به صدا درآمده و منابع اسرائیلی از شلیک حجم گسترده‌ای از موشک‌ها از جانب لبنان خبر می‌دهند.

به گزارش ایسنا، حمله‌ی گسترده‌ی موشکی حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی، آژیرهای هشدار را در تمامی مناطق شمال فلسطین اشغالی تا حیفا به صدا درآورده و منابع اسرائیلی از شلیک حجم گسترده‌ای از موشک‌ها از جانب لبنان خبر می‌دهند.

آژیرهای خطر بدون توقف در 74 شهر و شهرک صهیونیست‌نشین تا عمق 50 کیلومتر در سرزمین‌های اشغالی از جنوب حیفا تا شمال کرانه باختری به صدا درآمده است.

همچنین آژیرهای هشدار در جولان اشغالی، شهرهای صفد، حیفا، الناصریه و مناطق وسیعی از الجلیل به صدا درآمده است.

منابع اسرائیلی از وقوع انفجارهای شدید در بندر حیفا خبر می‌دهند و آژیرهای هشدار تقریبا در سرتاسر شمال فلسطین اشغالی به شکل ممتد در حال به‌صدا درآمدن است.

همچنین رسانه‌های صهیونیستی از شنیده شدن صدای انفجارهای شدید در فرودگاه نظامی رامات‌دیوید در سرزمین‌های اشغالی خبر می‌دهند و آتش‌سوزی در نزدیکی پایگاه هوایی رامات‌دیوید ارتش رژیم غاصب اسرائیل رخ داده است.

در همین حال، رسانه‌های لبنانی اعلام کرده‌اند که حزب‌الله برای اولین‌بار از سال 2006، موشک‌های فجر 5 را به سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب کرده است.

بر اساس اعلام رسانه‌های اسرائیلی، حزب‌الله بُرد موشک‌های شلیک‌شده‌ی خود را به میزان قابل‌توجهی افزایش داده است.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *