کنعانی: فرهنگ مقاومت به الگوی بی‌بدیل مقابله مقتدرانه با متجاوزان و اشغالگران در منطقه و جهان تبدیل شده است

کنعانی: فرهنگ مقاومت به الگوی بی‌بدیل مقابله مقتدرانه با متجاوزان و اشغالگران در منطقه و جهان تبدیل شده است
خلاصه اخبار

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: تجربه گران سنگ ‎دفاع مقدس به ایرانیان ثابت کرد که تنها راه حراست از کشور، تمامیت سرزمینی، امنیت ملی و نیز اسلام عزیز در برابر متجاوزان و حامیان شرور و شیطان صفت آنها، مقاومت و تقویت اقتدار ملی است.

به گزارش ایسنا، «ناصر کنعانی» در مطلبی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «هفته دفاع مقدس یادآور هشت سال دفاع جانانه شهدای قهرمان و آزادگان و رزمندگان و ایثارگران فداکارِ میهن و مقاومت شجاعانه مردم سرافراز ‎ایران عزیز در برابر رژیمی متجاوز و مورد حمایت همان دولت‌هایی است که اکنون حامی رژیم جنایتکار و تروریست اسرائیل در برابر ملت بی‌دفاع ‎فلسطین هستند.

تجربه گران سنگ ‎دفاع مقدس به ایرانیان ثابت کرد که تنها راه حراست از کشور، تمامیت سرزمینی، امنیت ملی و نیز اسلام عزیز در مقابل متجاوزان و حامیان شرور و شیطان صفت آنها، مقاومت و تقویت اقتدار ملی است و اکنون فرهنگ مقاومت به الگوی بی‌بدیل مقابله مقتدرانه با متجاوزان و اشغالگران در منطقه و جهان تبدیل شده است.

اکنون دوستی و برادری بین 2 کشور و ملت بزرگ، متمدن و همسایه ایران و عراق به الگویی ممتاز از روابط همسایگی تبدیل شده و می‌تواند پایه‌ و الگویی برای تقویت همکاری بین کشورهای منطقه برای تبدیل منطقه به کانون صلح و آرامش و همکاری برای پیشرفت و توسعه باشد.»

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *