پزشکیان: نیروهای مسلح ما، زینت و عزت ایران بزرگ هستند

پزشکیان: نیروهای مسلح ما، زینت و عزت ایران بزرگ هستند
خلاصه اخبار

رییس جمهور گفت: امروز قدرت دفاعی و توان بازدارندگی ایران به جایی رسیده است که هیچ دشمنی حتی فکر تجاوز به خاک ما را در سر نمی‌پروراند. این عزت و سربلندی به برکت رزمندگان، دانشمندان و نخبگان ماست.

به گزارش ایسنا، مسعود پزشکیان در مراسم امروز رژه نیروهای مسلح در حرم امام(ره) به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس، بزرگ‌ترین فداکاری‌ها در سرتاسر کشور رخ داد و دشمن در نهایت به ناامیدی رسید. ارتش و نیروهای مسلح ما، همان‌طور که مولای متقیان حضرت علی (ع) فرموده‌اند، زینت و عزت سرزمین و باعث امنیت ایران بزرگ هستند.

وی ادامه داد: نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و سپاه قدرتمند و تمامی کسانی که می‌توانستند از این کشور دفاع کنند، به میدان آمدند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک عزیزمان به دست دشمن بیفتد. 

رییس جمهور خاطرنشان کرد: با حضور نیروهای رزمنده، ارتش قهرمان و سپاه مقتدر، دنیا نتوانست مانع از ادامه مسیر انقلاب ما شود. امروز قدرت دفاعی و توان بازدارندگی ایران به جایی رسیده است که هیچ دشمنی حتی فکر تجاوز به خاک ما را در سر نمی‌پروراند. این عزت و سربلندی به برکت رزمندگان، دانشمندان و نخبگان ما است که توانسته‌اند قدرت نظامی کشور را به حدی برسانند که دیگر به دشمنان نیازی نداریم تا ما را مسلح کنند. 

ادامه دارد…

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *