حضور MG در نمایشگاه خودروی مشهد ؛ نگاهی به غرفه فردا موتورز

حضور MG در نمایشگاه خودروی مشهد ؛ نگاهی به غرفه فردا موتورز
خلاصه اخبار

 MG یکی از معروف ترین و خوش نام ترین برند های چینی است که محصولات آن توسط فردا موتورز در بازار ایران عرضه می شوند.

 MG یکی از معروف ترین و خوش نام ترین برند های چینی است که محصولات آن توسط فردا موتورز در بازار ایران عرضه می شوند.

نشان MG یکی از خودروسازان چینی است که در صنعت خودرو سابقه بسیار خوبی داشته و ریشه ای بریتانیایی دارد. محصولات این برند همواره در کنار کیفیت قیمت مناسبی داشته و همین موضوع باعث شده محصولات این برند حتی در قاره سبز نیز فروش خوبی داشته باشد از طرفی همین دلیل باعث شد انتظار زیادی برای عرضه محصولات برند MG در دور جدید واردات وجود داشته باشد.

شرکت فردا موتورز در حال حاضر تنها وارد کننده محصولات MG است و تا کنون توانسته محصولات متنوعی را از این برند در بازار ایران عرضه کند. این شرکت در 24 امین دوره نمایشگاه خودرو کشور شرکت کرده و در کنار محصولات مونتاژی خود، محصولات برند MG را نیز به نمایش گذاشته است. در ادامه نگاهی به محصولات برند MG خواهیم داشت.

MG GT

MG جی تی یکی از خودرو های به نام کمپانی نام آشنا و معروف ام جی است که برای اولین بار در سال 2014 رونمایی و نسل دوم آن در سال 2021 در بازار های جهانی عرضه شده است و به دلیل طراحی خاص و کیفیت ساخت مناسبی که دارد، مورد استقبال قرار گرفته است.

ام جی GT در زیر کاپوت خود از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش سوخت مستقیم بهره می برد. این پیشرانه می تواند نهایت قدرت 173 اسب بخار و گشتاور نهایی 250 نیوتن متر را تولید و از طریق گیریکس 7 سرعته دوکلاچه تر به چرخ های جلو منتقل کند.

همچنین امکاناتی نظیر؛ سنسور نور، 6 کیسه های هوای ده نقطه ای، رادار خط خوان، اخطار برخورد از جلو، سامانه کنترل پایداری، اتوهلد ، ترمز پارک برقی ، استارت دکمه ای، چراغ روشنایی روز، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، شیفتر پشت فرمان، کروز کنترل ، تهویه اتوماتیک و… در این سدان اسپرت جذاب دیده می شود.

MG 4 EV

ام جی 4 یک هاچبک برقی در ابعاد کامپکت (سگمنت C) است که برای اولین بار در سال 2022 با نام ام جی مولان در کشور چین رونمایی شد و تا کنون در کشور های اروپایی نظیر بریتانیا، اسپانیا و… بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

ام جی 4 که توسط شرکت فردا موتورز در بازار ایران عرضه می شود مجهز به یک پیشرانه برقی 204 اسب بخا ری است که می تواند گشتاور ی معادل 250 نیوتن متر را تولید کند. ظرفیت باتری های این خودرو 64 کیلووات ساعت بوده و در صورتی که ظرفیت آن کامل باشد می توان تا 435 کیلومتر مسافت را پیمایش کرد.

MG 4 توانسته امکانات قابل قبولی را در خود جای دهد که از جمله این امکانات می‌توان به؛ فناوری LED چراغ‌ها ، اتولایت ، تهویه اتوماتیک، کروز کنترل هوشمند، سنسور پارک عقب، سیستم تشخیص نقاط کور، سامانه هشدار ترافیک پشت سر، سیستم کمکی تغییر مسیر، روکش‌های چرمی-پارچه‌ای صندلی‌ها، گرم‌کن صندلی‌ های جلو، شارژر وایرلس، مسیریاب، ورود بدون کلید، دوربین 360 درجه، کلاستر دیجیتالی 7 اینچی، نمایشگر 10.25 اینچی مالتی‌ مدیا با قابلیت اپل کارپلی و اندروید اتو جهت اتصال تلفن همراه و… اشاره کرد.

ام جی سایبر استر

ام جی سایبر استر یک خودرو رودستر تمام برقی است که در سال 2023 در بازار های جهانی عرضه شده است که از این نظر خودرویی کاملا به روز و جذاب به شمار می رود و به نوعی پرچم دار محصولات ام جی در بازار ایران به حساب می آید.

این رودستر برقی در بازارهای جهانی به صورت تک موتوره دیفرانسیل عقب برای نسخه پایه و دو موتوره تمام چرخ محرک در مدل فول عرضه می‌شود. نسخه‌ای که فردا موتور در ایران به نمایش گذاشته است، از نوع دیفرانسیل عقب بوده و توان خروجی موتور آن معادل 310 اسب بخار به علاوه 475 نیوتن متر گشتاور است. این نسخه به کمک پکیج باتری 64 کیلووات ساعتی، تحت شرایط استاندارد و ایده‌آل می‌تواند مسافتی نزدیک به 501 کیلومتر را بدون شارژ مجدد بپیماید.

کروز کنترل تطبیقی یا هوشمند، رادار هشدار تصادف از جلو و عقب، هشدار نقطه کور ، دستیار کمکی بین خطوط ، رادار هشدار خط خوان، گرمکن صندلی‌های جلو، تهویه مطبوع اتوماتیک دوکاناله، سنسورهای پارک جلو و عقب، دوربین 360 و عقب، تنظیم برقی صندلی‌ها، کنترل کشش و پایداری ، کنترل شروع حرکت در سربالایی، شارژر بیسیم تلفن همراه، نمایشگرهای سه‌گانه مالتی مدیا و کلاستر و… از جمله امکاناتی است که در این خودرو دیده می شود.

MG 5

ام جی 5 محصول جدیدی که شرکت فردا موتورز در سامانه وارداتی عرضه کرده و به زودی آن را در خیابان ها خواهیم دید. سدانی اقتصادی در بازارهای جهانی که مشخصات فنی راضی کننده ای دارد و می تواند با عرضه گسترده، آینده خوبی در بازار داشته باشد.

ام جی 5 وارداتی فردا موتور مجهز به یک موتور 1/5 لیتری تنفس طبیعی است که توانایی تولید 118 اسب بخار و 150 نیوتن متر گشتاور دارد، و این موتور به یک جعبه دنده CVT متصل می شود و قدرت به چرخ های جلو می رسد. همچنین مصرف سوخت ترکیبی این خودرو در سیکل ترکیبی 5/5 لیتر به ازای هر صد کیلومتر عنوان شده است. در کل عملکرد فنی معمولی را در این سدان اقتصادی داریم و این خودرو خروجی های عجیب و غریبی را ارائه نمی دهد.

ام جی 5 با این که جزو خودرو های اقتصادی ام جی به حساب می آید اما امکانات مناسب و کاربردی دارد که از جمله آنها می توان به؛ فرمان برقی، سامانه کنترل پایداری، اتوهلد، ایربگ های سرنشینان جلو و جانبی وپرده ای، دوربین 360 درجه، کروز کنترل، استارت دکمه ای نمایشگر 10 اینچی لمسی سیستم مالتی مدیا و… اشاره کرد.

در کنار خودروهای وارداتی ام جی، شرکت فرداموتورز خودروهای مونتاژی FMC خود را هم به نمایشگاه خودرو مشهد آورده است و علاقه مندان می توانند از این خودرو ها هم دیدن کنند.

بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد از روز چهارشنبه 28 شهریور ماه کار خود را آغاز کرده و تا روز شنبه 31 شهریورماه ادامه می یابد. بازدید کنندگان می توانند از ساعت 16 الی 22 از این نمایشگاه بازدید کنند. رسانه آخرین خودرو برای پوشش کامل خبری 24 امین نمایشگاه خودرو مشهد در این نمایشگاه حضور دارد. منتظر گزارش های ما از این نمایشگاه باشید.


منبع: آخرین خودرو

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *