اتریوم مایکروسافت دنیای بلاکچین‌ها است؛ گزارش عملکرد اتریوم توسط بیت‌وایز

اتریوم مایکروسافت دنیای بلاکچین‌ها است؛ گزارش عملکرد اتریوم توسط بیت‌وایز
خلاصه اخبار

شرکت مدیریت سرمایه بیت‌وایز (BitWise)، در تاریخ ۱۷ سپتامبر (۲۷ شهریور)، گزارشی را ارئه داد که در آن اتریوم را مایکروسافت دنیای بلاکچین‌ها توصیف می‌کند. این شبکه بیشترین تعداد توسعه‌دهندگان و کاربران فعال را در دنیای بلاکچین‌ها دارد و سرمایه‌ بازار آن پنج‌برابر بزرگ‌تر از نزدیک‌ترین رقیب خود است. به گزارش میهن بلاکچین، اخیرا قیمت …

شرکت مدیریت سرمایه بیت‌وایز (BitWise)، در تاریخ 17 سپتامبر (27 شهریور)، گزارشی را ارئه داد که در آن اتریوم را مایکروسافت دنیای بلاکچین‌ها توصیف می‌کند. این شبکه بیشترین تعداد توسعه‌دهندگان و کاربران فعال را در دنیای بلاکچین‌ها دارد و سرمایه‌ بازار آن پنج‌برابر بزرگ‌تر از نزدیک‌ترین رقیب خود است.

به گزارش میهن بلاکچین، اخیرا قیمت اتریوم با چالش‌هایی روبرو بود و افت شدیدی را تجربه کرد. با این حال، طبق گزارش بیت‌وایز، انتظار می‌رود این روند نزولی تا پایان امسال بهبود یابد، زیرا اتریوم همچنان ستون اصلی زیرساخت‌های بلاک‌چین است.

گزارش بیت‌وایز درباره وضعیت اتریوم

به‌نظر می‌رسد که در حال حاضر اتر (ETH) موردعلاقه هیچ‌کسی نیست، اما طبق گزارش اخیر بیت‌وایز که در روز سه‌شنبه منتشر شد، عملکرد ضعیف توکن بومی بلاکچین اتریوم، احتمالا تا پایان سال معکوس شود. این شرکت مدیریت دارایی، در گزارش خود اشاره کرده است که ارزش اتر در سال جاری تقریبا تغییری نکرده است، در حالی که قیمت بیت کوین 38٪ و قیمت سولانا نیز 31٪ رشد را تجربه کرده است.

عملکرد ضعیف اتر در چند ماه اخیر، به‌دلیل ریسک‌های مرتبط با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه نوامبر (آبان)، رقابت فزاینده بلاکچین‌هایی مانند سولانا، مشکلات مرتبط با توکنومیک و واکنش‌های مختلف به راه‌اندازی ETFها در ایالات متحده بوده است. با این حال، همچنان جای امیدواری درباره این شبکه وجود دارد. به‌گفته بیت‌وایز با وجود مشکلات یا نگرانی‌هایی که ممکن است در اکوسیستم ارزهای دیجیتال وجود داشته باشد، هنوز دلایل مثبتی برای ادامه فعالیت و سرمایه‌گذاری در شبکه اتریوم وجود دارد. به‌طور خاص، نکات زیر مطرح شده‌اند:

  • بیشتر استیبل‌کوین‌ها (که ارزهای دیجیتالی با ارزش ثابت هستند) روی شبکه اتریوم منتشر می‌شوند.
  • بیش از 60٪ از دارایی‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) ، که نوعی از برنامه‌های مالی روی بلاکچین است، در شبکه اتریوم قفل شده‌اند.
  • پلی مارکت (Polymarket)، یک بازار پیش‌بینی محبوب نیز از اتریوم به عنوان لایه پایه استفاده می‌کند و تراکنش‌های خود را در آن تسویه می‌کند.

این موارد نشان‌دهنده نقش کلیدی اتریوم در اکوسیستم ارزهای دیجیتال است، حتی در شرایطی که برخی ممکن است دیدگاه منفی‌تری نسبت به آن داشته باشند. مت هوگان (Matt Hougan)، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری در شرکت بیت‌وایز، نوشت:

اتریوم بیشترین تعداد توسعه‌دهندگان و کاربران فعال را دارد و ارزش بازار آن پنج‌برابر بیشتر از نزدیک‌ترین رقیبش است.

هوگان ادامه داد:

این شبکه مانند مایکروسافت دنیای بلاکچین‌ها است. همه دوست دارند که درباره شرکت‌های جدیدتر و فناوری‌های انقلابی دیگر مانند گوگل صحبت کنند، اما مایکروسافت به‌صورت کلی هنوز هم بزرگ‌تر از همه آن‌ها است. چالش‌های اتریوم بنیادی نیستند و احتمالا بازار در آستانه انتخابات آمریکا درباره این ارز دیجیتال بازبینی کند.

منبع: میهن بلاکچین

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *