پادشاهی تتر در بازار استیبل کوین‌ها ادامه دارد: ۴۰۰ میلیون دلار درآمد در ۳۰ روز گذشته!

پادشاهی تتر در بازار استیبل کوین‌ها ادامه دارد: ۴۰۰ میلیون دلار درآمد در ۳۰ روز گذشته!
خلاصه اخبار

استیبل کوین‌ها در سال‌های اخیر به بخش جدانشدنی از دنیای ارزهای دیجیتال تبدیل شده‌اند و تتر همچنان در این بازار حکمرانی می‌کند. داده‌ها نشان می‌دهد که پس از پذیرش گسترده تتر در دو سال گذشته، حالا این ارز بیش از دو سوم کل بازار استیبل کوین‌ها را در اختیار خود گرفته است. به گزارش میهن …

استیبل کوین‌ها در سال‌های اخیر به بخش جدانشدنی از دنیای ارزهای دیجیتال تبدیل شده‌اند و تتر همچنان در این بازار حکمرانی می‌کند. داده‌ها نشان می‌دهد که پس از پذیرش گسترده تتر در دو سال گذشته، حالا این ارز بیش از دو سوم کل بازار استیبل کوین‌ها را در اختیار خود گرفته است.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از توکن ترمینال، سهم USDT از بازار استیبل کوین‌ها در دو سال گذشته بیش از 20٪ افزایش یافته و حالا به بیش از 75٪ رسیده است.

این پلتفرم در توییتی در این رابطه نوشته است:

تتر طی 2 سال گذشته سهم خود از بازار استیبل کوین‌ها را از 55٪ به 75٪ رسانده است. عرضه تتر 118 میلیارد دلار است و سهم 75٪ از بازار دارد.

سهم تتر از بازار استیبل کوین‌ها - منبع: Token Terminal
سهم تتر از بازار استیبل کوین‌ها – منبع: Token Terminal

استیبل کوین‌ها راه اصلی سرمایه‌گذاران برای ورود از دنیای ارزهای فیات به دنیای کریپتو هستند. رشد مارکت کپ استیبل کوین‌ها نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران در حال حاضر به طور گسترده به دنبال خرید ارزهای دیجیتال هستند.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

400 میلیون دلار درآمد شرکت تتر در 30 روز گذشته

به گفته توکن ترمینال، شرکت تتر در 30 روز گذشته تقریبا 400 میلیون دلار درآمد کسب کرده است. این درآمد روبه‌رشد پس از رکوردشکنی درآمد سه‌ماهه نخست این شرکت استیبل کوینی ایجاد شده است. در آن سه‌ماهه تتر اعلام کرد بیش از 4.5 میلیارد دلار سود کسب کرده است.

درآمد تتر در 30 روز گذشته - منبع: Token Terminal
درآمد تتر در 30 روز گذشته – منبع: Token Terminal

شایان ذکر است بخش قابل توجهی از این سود یعنی 3.52 میلیارد دلار آن ناشی از سرمایه‌گذاری این شرکت در بیت کوین و طلا بوده و تنها 1 میلیارد دلار آن از فعالیت‌های تتر ایجاد شده است.

جزییات درآمد سه‌ماهه اول 2024 تتر - منبع: Tether
جزییات درآمد سه‌ماهه اول 2024 تتر – منبع: Tether

آمار جدید از رشد درآمد تتر در حالی منتشر می‌شود که این شرکت چند روز پیش جسی اسپیرو ( Jesse Spiro)، مدیر سابق روابط قانونی پی‌پل را به عنوان مدیر جدید امور دولتی خود انتخاب کرده است.

رکوردشکنی عرضه تتر صرافی‌ها

عرضه USDT موجود در صرافی‌های ارز دیجیتال در تاریخ 13 آگوست به رکورد 20.339 میلیارد دلار رسید که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران در حال انتقال استیبل کوین‌های خود به صرافی‌ها هستند.

در طول تاریخ، عرضه تتر در صرافی‌ها در هر دو بازارهای خرسی و گاوی بیت کوین افزایش یافته است. در بازارهای خرسی، افزایش عرضه تتر اغلب نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران برای فرار از ریزش قیمت، کوین‌های خود را به این استیبل کوین تبدیل می‌کنند. در بازار صعودی نیز افزایش عرضه USDT از آمادگی سرمایه‌گذاران برای ورود به بازار و خرید در زمان ریزش قیمت حکایت دارد.

بزرگترین شرکت استیبل کوینی جهان در دو سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است. این شرکت همچنین قصد دارد تا اواسط سال 2025، تعداد کارمندان خود را به 200 نفر برساند و تیم مطابقت با قوانین خود را دو برابر کند.

منبع: میهن بلاکچین

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *