احتمال اصلاح قیمتی کاردانو

احتمال اصلاح قیمتی کاردانو
خلاصه اخبار

فعالیت نهنگ های کاردانو نشان دهنده افزایش فشار فروش است که ممکن است باعث اصلاح قیمت شود

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از اف ایکس استریت، کاردانو، یکی از بزرگترین رقبای اتریوم، در هفته گذشته در کنار دیگر آلتکوین ها رشد کرد. ADA سود قابل توجهی را برای معامله گران به همراه داشت. اما باید توجه داشت که افزایش ناگهانی تراکنش‌ از سوی نهنگ ها می‌تواند به معنای انتقال دارایی ها به صرافی به منظور فروش و برداشت سود توسط این سرمایه‌گذاران بزرگ کاردانو باشد.

فعالیت نهنگ های کاردانو در این هفته شدیدا افزایش یافت
بین 3 و 9 نوامبر، پایگاه Santiment، اطلاعاتی در خصوص افزایش تراکنش های بزرگ از سوی کیف پول نهنگ ها ارائه داد که ارزش هرکدام یک میلیون دلار و یا بیشتر بود. همانطور که در نمودار زیر مشاهده می شود، بیش از 12000 تراکنش بزرگ با حجم بالا در بلاک چین کاردانو انجام شده است. این رقم در مقایسه بارقم تراکنش ها طی سه ماه گذشته قابل توجه میباشد.

ada

افزایش فعالیت نهنگ معمولاً با برداشت سود معامله یا سرمایه گذاری مرتبط است. سرمایه گذاران بزرگ، ADA های خود را در قیمت های فعلی میفروشند و کیف پول خود را تخلیه می کنند، تا سود حاصل از سرمایه گذاریشان را برداشت کنند که در این صورت احتمال اصلاح قیمت کاردانو وجود دارد. قیمت کاردانو احتمالا در بحبوحه ی این فعالیت نهنگ ها، ریزش کرده و نوسان خواهد داشت. به همین دلیل است که معامله گران علیرغم روند مثبت و سوددهی که اخیرا ADA داشته است ،باید با احتیاط رفتار کنند.

یکی دیگر از معیارهای بررسی داده های بلاکچین، سود/زیان خالص تحقق یافته است که در این مورد میتوان به افزایش قابل توجهی در زیان خالص تحقق یافته اشاره کرد. بر اساس داده های تاریخی ، این معمولاً نشانه یک اصلاح قیمتی قریب الوقوع در ارزش دارایی است. به این معنی که معامله گران کاردانو با ضرر دارایی های خود را میفروشند و متوسط قیمت خرید ​بالاتر از قیمت فعلی ADA بوده است. این نشان دهنده احتمال رخداد یک سناریو نزولی برای کاردانو است که موجب ریزش قیمت ADA میشود.

ada

کاردانو طی هفته گذشته با افزایش قیمت دیگر دارایی‌های دیجیتال مانند بیت‌کوین، اتریوم و ….، رشد کرد و سودهای دو رقمی را برای سرمایه گذارانش به همراه داشت. تحولات مثبتی در اکوسیستم کاردانو در حال رخداد است که احتمالاً به روند صعودی این آلت کوین کمک میکند. اگر میزان تقاضا برای کاردانو بر میزان عرضه در صرافی ها غلبه پیدا کند، قیمت ADA می تواند با فشار فروش ناشی از فعالیت نهنگ ها مبارزه کند.

بلاکچین کاردانو اخیرا پیشرفت های قابل توجهی داشته است. یکی از آنها راه اندازی SanchoNet میباشد که یک شبکه آزمایشی برای رای دهی و تصمیم گیری های مبتنی بر بلاکچین است است. این امر بنیان پروژه کاردانو را توسعه میدهد و احتمالاً در روند صعودی ADA تاثیر مثبت خواهد داشت.

مرجع: شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز