مرور رویکرد اخیر برخی آلت کوین ها و پیش بینی قیمت آنها

مرور رویکرد اخیر برخی آلت کوین ها و پیش بینی قیمت آنها
خلاصه اخبار

در این مقاله به بررسی 6 آلت کوین و رویکرد اخیرا آنها پرداخته و روند قیمتی را پیش بینی میکنیم

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از اف ایکس استریت،

**محتوای این مقاله توصیه مالی نمیباشد، قبل از هرگونه تصمیم گیری، بررسی های لازمه را انجام دهید**

طبق داده های گزارش داده شده در خصوص شبکه کاردانو احتمال رشد قیمت آن وجود دارد
کاردانو ، یکی از بزرگترین رقبای شبکه اتریوم و که یک بلاکچین لایه 1 ، احتمالا در طی هفته جای افزایش قیمت خواهد داشت. قیمت این آلت‌کوین در هفته اول نوامبر در صرافی بایننس تقریبا 20 درصد افزایش یافت و داده های این شبکه نشان دهنده پتانسیل رشد بیشتر قیمت میباشند.

همانطور که در نمودار زیر مشاهده می شود، حجم معاملات طی سه ماه گذشته به طور پیوسته افزایش یافته است و در نوامبر به بالاترین حد خود رسیده است. حجم معاملات این رمزارز امروز از 237.63 میلیون به 332.08 میلیون رسید.

ada

برد احتمالی ریپل از طریق تسویه حساب 20 میلیون دلاری با SEC، احتمال افزایش قیمت XRP را افزایش میدهد
ریپل احتمالاً با پرداخت مبلغ 20 میلیون دلار یا کمتر پرونده خود با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) را حل خواهد کرد. وکیل برجسته ریپل ، نظرات خود را در مورد پیروزی ریپل در برابر ُSEC در صورت تسویه حساب به اشتراک گذاشت.

در حال حاضر قیمتXRP در صرافی بایننس 0.7110 دلار میباشد. این آلت کوین طی ماه گذشته سودهای مداومی را برای سرمایه گذارانش به همراه داشته است. SEC ایالات متحده به دنبال تسویه 770 میلیون دلاری از شرکت ریپل بود. با این حال، به گفته جان دیتون، وکیل ریپل، این شرکت می تواند این دعوی را با 20 میلیون دلار یا کمتر حل کند.

xrp

این هفته برای سرمایه گذاران DOGE مهم است
قیمت دوج کوین (DOGE) از خط روند نزولی خود که باعث ایجاد روندی ریزشی در طی 1 سال اخیر بوده، خارج شده است. با وجود محوری بودن عبور قیمت از این سطح، DOGE برای شتاب گیری و افزایش قیمت پرشدت، باید یک مانع قیمتی دیگر هم پشت سر بگذارد.

قیمت Dogecoin (DOGE) از 31 اکتبر 2022 تا کنون پنج سقف و کف قیمتی ایجاد کرده است که سطح هرکدام نسبت به دیگری پایین تر است. با وصل کردن این نقاط قیمتی کاهشی به یکدیگر خط روندی ایجاد میشود که نشان میدهد سطح مقاومت رو به کاهش است. در 23 اکتبر، DOGE یک کندل هفتگی در بالای این خط روند ایجاد کرد که نشان دهنده یک شکست به سمت بالا میباشد.

doge

ارزش کل رمزارز های Floki قفل شده در شبکه به شدت افزایش یافت و در عرض یک هفته به 54.4 میلیون دلار رسید
FLOKI، یکی از بزرگترین میم کوین ها در اکوسیستم ارزهای دیجیتال، اوایل روز شنبه به سطح قیمتی کلیدی رسید. ارزش کل دارایی های قفل شده این رمزارز به 54.4 میلیون دلار رسید و باعث افزایش قیمت در میم کوین شد. قیمت FLOKI در آخر هفته افزایش یافت و در بایننس به 0.00003132 دلار رسید.

floki

احتمال افزایش 10 درصدی قیمت چین لینک در بحبوحه پذیرفته شدن در سیستم موسساتی هنگ کنگ
Chainlink ، شبکه اوراکل غیرمتمرکز بلاک چین، احتمالاً از پذیرفته شدن توسط مؤسسات مالی در هنگ کنگ سود برده و افزایش قیمت خواهد داشت. ابزار های پیشرفته چین لینک برای تبادل ارزش و معاملات در آزمایش‌های مربوط ارز دیجیتال بانک مرکزی هنگ‌کنگ (CBDC) استفاده خواهند شد.

 اوراکل چیست؟ اوراکل در حقیقت پُلی میان دنیای واقعی و بلاکچین است که انواع اطلاعات نامحدود مانند قیمت ها را از دنیای واقعی دریافت کرده و به بلاکچین تزریق میکند بلکه ساز و کارها دقیق تر و قابل اعتماد تر صورت گیرند.

link

فشار خرید اتریوم از سوی نهنگ ها احتمالا بر قیمت آن تاثیر مثبتی خواهد داشت
تعداد اتریوم های موجود در کیف پول سرمایه گذاران بزرگ به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و درصد عرضه اتریوم که در دست نهنگ ها میباشد بین ماه می و نوامبر 2023 به طور مداوم افزایش یافته است.

eth

مرجع: شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز