آدرس های فعال شیبا اینو 18 درصد ریزش داشته اند : جای نگرانی وجود دارد؟

آدرس های فعال شیبا اینو 18 درصد ریزش داشته اند : جای نگرانی وجود دارد؟
خلاصه اخبار

داده‌های شبکه شیبا اینو نزولی بوده و به کاهش مداوم تعداد کیف پولهای فعال شیبا اشاره میکنند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کوین پدیا، با شروع نوامبر، قیمت بیت کوین و آلت کوین ها افزایش قابل توجهی داشتند و قیمت آنها به سطوح مقاومتی رسید که در ماه اکتبر ایجاد شده بود. با این حال، میم کوین‌های محبوبی مانند شیبا اینوShiba Inu و دوج کوین Dogecoin نتوانستند از سطوح مقاومتی خود عبور کنند که همین منجر به یک اصلاح قیمتی جزئی شد. در حال حاضر، داده‌های شبکه شیبا اینو Shiba Inu ظاهری منفی و نزولی داشته و به کاهش مداوم تعداد کیف پولهای فعال شیبا اشاره میکند که نشان‌دهنده نگرانی در مورد نزولی شدن روند است.

شیبا اینو اعتماد معامله گران را از دست داد
قیمت SHIB در حال تلاش برای حفظ رشد خود که از ماه اکتبر آغاز شده میباشد و در بحبوحه افزایش فشار فروش در سطوح مقاومتی است. همچنین کاهش نوسانات قیمت منجر به کاهش قابل توجهی در ایجاد پوزیشن های معاملاتی جدید شیبا شده است.

طبق آمارهای اخیر پایگاه کوین گلسCoinglass، در چند روز گذشته کاهش قابل توجهی در تعداد معاملات باز (OI) وجود داشته است. معیار OI از اوج 14.8 میلیون دلار به رقم کنونی 13.1 میلیون دلار ریزش کرده است که نشان دهنده کاهش تمایل معامله گران نسبت به این میم کوین است.

shib

کاهش معاملات باز در کنار روند نزولی قیمت نشان دهنده کاهش نوسان است که معمولا معامله گران را از ایجاد پوزیشن های معاملاتی جدید باز می دارد. این منجر به تمایل فزاینده به فروش و معطوف شدن توجه افراد به سایر پروژه‌های پرطرفدار می‌شود. چنین روندی به طور بالقوه می تواند به ریزش قیمت شیباSHIB تا سطوح حمایتی اش منجر شود.

shib

علاوه بر این، دیدگاه های منتشر شده از سوی پایگاه IntoTheBlock نشان دهنده افزایش نگرانی طرفداران و سرمایه گذاران SHIB است. ریزش قابل توجه 18 درصدی در تعداد کیف پولهای فعال شیبا وجود داشته است که از 4700 به 3700 کاهش یافته اند. این رکود ممکن است به دلیل کارایی محدود رمزارز شیبا و ناتوانی آن در دستیابی به اهداف قیمتی بالاتر باشد که به طور بالقوه منجر به کاهش ورود سرمایه در بازار SHIB می شود.

ازین پس چه چیزی در انتظار SHIB است؟

قیمت Shiba Inu اخیراً از 0.000008 دلار عبور کرده است و تلاش هایی برای افزایش این روند صعودی صورت گرفته است. با این حال، فروشندگان از افزایش بیشتر قیمت جلوگیری کردند و قصد داشتند قیمت را زیر خط روند EMA20 نگه دارند. در حال حاضر قیمت SHIB در سطح 0.0000082 دلار میباشد که بیش از 4.6 درصد نسبت به قیمت روز گذشته افزایش داشته است.

در صورت افزایش فشار فروش، قیمت SHIB می تواند تا سطح 0.0000066-0.000007 دلار کاهش یابد. حفظ این سطح برای خریداران و خوشبینان بازار بسیار مهم است زیرا در صورت شکست، ممکن است قیمت تا سطح 0.0000054 دلار ریزش کند.

به طور معمول، در طول یک روند صعودی، به شدت از قیمت در بالای سطح متحرک نمایی 100 روزه محافظت می شود. اگر این حمایت قوی باشد، نشان می دهد که روند صعودی همچنان پابرجاست. خریداران احتمالا تلاش دیگری برای عبور از سطح 0.0000082 دلار خواهند داشت. اگر قیمت به بالاتر از این سطح برسد، ممکن است قیمت تا سطح 0.0000087 دلار افزایش یابد.

مرجع: شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز