تحلیل تکنیکال قیمت کاردانو به همراه نمودار (3 شهریور ماه 1399)

تحلیل تکنیکال قیمت کاردانو به همراه نمودار (3 شهریور ماه 1399)

بنیانگذار کاردانو، چارلز هاسکینسون اعلام کرد که نسخه کیف پول Deadalus 2.2 به زودی رونمایی خواهد شد. برخی از جنبه‌های این نرم افزار 100 برابر نسبت به نسخه قبلی سریع ترند و فرآیند تضمین کیفیت گزارش می‌دهد که همه چیز تا به امروز کاملا خوب پیش رفته است.

یکی از توسعه دهندگان کاردانو، موفق به ایجاد یک پلتفرم تجارت الکترونیک به نام شاپیفای (Shopify) گردید که بواسطه آن مالکان ADA می توانند در 500.000 فروشگاه مجازی با این توکن دیجیتال خرید کنند. هدف از این پروژه ایجاد پلی میان کاردانو و تجارت الکترونیک می باشد تا به این شیوه مشتریان مالک ADA بتوانند بدون پرداخت هیچگونه کارمزدی از فروشگاه های آنلاین خرید نمایند. برای شروع ابتدا کافی است که اپلیکیشن شاپیفای نصب شود سپس بلافاصله به بیش از 500.000 فروشگاه آنلاین در سراسر دنیا دسترسی خواهید داشت.

امروز به افرادی که در سهامگذاری شلی، هاردفورک جدید کاردانو شرکت کرده‌اند پاداش تعلق می‌گیرد.

بر اساس داده‌های Skew، ارزهای دیجیتال چین لینک (Link) و کاردانو (ADA) در میان رمزارزهای برتر مارکت، کمترین میزان همبستگی با قیمت بیت‌کوین را دارند.

همانطور که از تحلیل قبل انتظار داشتیم، ارز دیجیتال کاردانو پس از حمایت در محدوده سقف کانال صعودی شکل گرفته از 11 مارس توانست از سد 0.14 دلار عبور کند، در ادامه اما قدرت خریداران کافی نبود و شاهد واگرایی بین قیمت و RSI بودیم. این موضوع کاهش قیمت این ارز دیجیتال تا 0.12 دلار را در پی داشته است. در ادامه در صورت حمایت قیمت در محدوده فعلی می‌توان رشد قیمت تا 0.14 دلار را انتظار داشت. عبور از این مقاومت نیاز به افزایش حجم مبادلات این ارز دیجیتال دارد.

از طرف دیگر در صورتی که قیمت حمایت خط روند صعودی خود را از دست بدهد، می‌توان اهداف 0.1 دلار و پایین تر را برای آن متصور بود.

اما بررسی نمودار جفت ارز ADA/BTC نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال از روند پر قدرت خود نسبت به بیت کوین، خارج شده است. طبق تحلیل قبل قیمت ADA تا محدوده 1029 ساتوشی ریزش داشته است. حمایت در محدوده فعلی رشد قیمت تا 1192 دلار را به دنبال خواهد داشت.

از طرف دیگر از دست دادن حمایت فعلی ریزش قیمت تا 928 ساتوشی را به دنبال خواهد داشت و با توجه به حجم کم معاملات فعلی، شکست این حمایت در حال حاضر دور از ذهن به نظر می رسد.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال (Signal_Cryptocurrencyworld) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *