۱۰ پروژه برتر اکوسیستم سولانا از نظر فعالیت تیم توسعه در ۳۰ روز گذشته

۱۰ پروژه برتر اکوسیستم سولانا از نظر فعالیت تیم توسعه در ۳۰ روز گذشته
خلاصه اخبار

در سال ۲۰۲۴ بلاکچین سولانا و پروژه‌های مختلفی که در بستر آن ساخته شده‌اند محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده‌اند. یکی از دلایل اصلی این محبوبیت، روند صعودی قیمت سولانا در پایان سال ۲۰۲۳ و اوایل سال ۲۰۲۴ است. علاوه بر این، نوآوری‌های روبه‌رشد در این اکوسیستم و جامعه آن نیز نقش مهمی در این محبوبیت …

در سال 2024 بلاکچین سولانا و پروژه‌های مختلفی که در بستر آن ساخته شده‌اند محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده‌اند. یکی از دلایل اصلی این محبوبیت، روند صعودی قیمت سولانا در پایان سال 2023 و اوایل سال 2024 است. علاوه بر این، نوآوری‌های روبه‌رشد در این اکوسیستم و جامعه آن نیز نقش مهمی در این محبوبیت ایفا کرده‌اند.

به گزارش میهن بلاکچین، شرکت تحلیلی سنتیمنت به تازگی لیستی منتشر کرده و در آن 10 پروژه مبتنی بر بلاکچین سولانا که بیشترین فعالیت تیم توسعه را در 30 روز گذشته داشته‌اند را بررسی کرده است.

فعال‌ترین پروژه‌های سولانا از نظر فعالیت تیم توسعه

در این رتبه‌بندی، خود سولانا با امتیاز 186.33 جایگاه نخست را از آن خود کرده و بیشترین فعالیت توسعه را داشته است. شایان ذکر است قیمت سولانا از اواخر ماه جولای تقریبا 30٪ کاهش یافته و به حوالی 127 دلار رسیده است.

پس از سولانا، ورم هول با امتیاز 90.5 در جایگاه دوم قرار گرفته است. این پروژه پلی برای اتصال شبکه‌های بلاکچینی مختلف از جمله سولانا، اتریوم و BNB اسمارت چین و … فعالیت می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا دارایی‌های خود را بدون نیاز به واسطه‌های متمرکز در این شبکه‌ها انتقال دهند.

پایت نتورک با 68 امتیاز در رتبه سوم قرار دارد. پایت نتورک نیز یک شبکه اوراکلی غیرمتمرکز است که داده‌های قابل اعتماد را برای قراردادهای هوشمند اکوسیستم سولانا فراهم می‌کند.

JITO و نئون (Neon) نیز در بین 5 پروژه برتر از نظر فعالیت تیم توسعه قرار گرفته‌اند. در تصویر زیر، تمام این 10 پروژه و امتیاز آنها آورده شده است:

فعال‌ترین پروژه‌های سولانا از نظر فعالیت تیم توسعه
فعال‌ترین پروژه‌های سولانا از نظر فعالیت تیم توسعه – منبع: Santiment

اما نکته قابل تامل این است که نام هیچ‌یک از میم کوین‌های سولانا از جمله داگ ویف هت (WIF) بونک (BONK) و بسیاری دیگر در این لیست قرار نگرفته‌ است. این میم کوین‌ها در اوایل سال جاری به دلیل رشد قیمت سرسام‌آورشان به تیتر نخست رسانه‌های کریپتویی تبدیل شده بودند. با این حال، به نظر می‌رسد با گذشت زمان، تب و تاب آنها عملا کاهش یافته است. به عنوان مثال، قیمت WIF ، بزرگترین میم کوین مبتنی بر سولانا از نظر مارکت کپ در حال حاضر به 1.52 دلار رسیده و از اوج ماه آپریل خود بیش از 70٪ فاصله گرفته است. بونک نیز در فاصله 60٪ از اوج ماه می خود معامله می‌شود.

منبع: میهن بلاکچین

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *