یکی از راه‌های مشارکت مردم در توسعه کشور، پرداخت به موقع مالیات است

یکی از راه‌های مشارکت مردم در توسعه کشور، پرداخت به موقع مالیات است
خلاصه اخبار

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: یکی از راه‌های مشارکت مردم در توسعه و آبادانی کشور، پرداخت به موقع مالیات است.

به گزارش ایسنا، معاون اجرایی رییس جمهور با دادستان کل کشور دیدار کرد.

حجت‌الاسلام محمد موحدی آزاد در دیدار با محمدجعفر قائم‌پناه معاون اجرایی رئیس جمهور بر اهمیت حفظ سرمایه نیروی انسانی با هر سلیقه‌ای در راستای ساختن کشور تاکید کرد و افزود: نگاه جامع رئیس‌جمهور به حفظ نیروی انسانی اُمید بیشتری برای جوانان متعهد و متخصص ایجاد می‌کند تا در ساختن آینده کشور با علاقه مشارکت داشته باشند. 

وی همچنین با اشاره به دغدغه رئیس دولت چهاردهم بر اجرای قانون، گفت: التزام به قانون، موجب وحدت و انسجام ملی و برقراری نظم عمومی است. 

دادستان کل کشور ضمن اعلان همکاری با مجموعه دولت، بر آمادگی دادستانی کل و دادستان‌های سراسر کشور برای تحقق شعار سال تاکید کرد. 

موحدی آزاد یادآور شد: بهره‌گیری از ظرفیت جوانان برای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» ضرورت دارد. 

در این دیدار، معاون اجرایی ریاست جمهوری نیز با تقدیر از مواضع مسئولین قوه قضاییه در حمایت از دولت، بر ضرورت و آمادگی دولت در اجرای دقیق قانون برنامه هفتم توسعه و سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: مهم‌ترین نیاز جامعه ما افزایش آگاهی قانونی و اجرای قانون در همه ابعاد است. 

معاون اجرایی رئیس‌جمهور افزود: ما به دنبال افزایش مشارکت مردم در اداره کشور هستیم و یکی از راه‌های مشارکت مردم در توسعه و آبادانی کشور، پرداخت به موقع مالیات است که می‌تواند در تحقق شعار سال مؤثر واقع شود.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *