گوگل در حال استخدام نیرو جدید در حوزه web3 می باشد

گوگل در حال استخدام نیرو جدید در حوزه web3 می باشد

پس از تأسیس یک تیم Web3 زیرنظر Google Cloud در تاریخ 6 مه (16 اردیبهشت)، گوگل، اکنون به دنبال یک نیروی تمام وقت برای رهبری استراتژی های بازاریابی جهانی Web3 است.

همانطور که در لیست مشاغل مشاهده می شود، بخش Google Cloud نقش “رئیس بازاریابی محصول” را ایجاد کرده است که علاوه بر ایجاد تقاضای مشتری برای پیشنهادات مرتبط، وظیفه افزایش آگاهی در مورد ابتکارات Web3 Google Cloud را بر عهده دارد.

در ایمیلی که درست قبل از شروع به کار تیم Web3 با کارمندان به اشتراک گذاشته شد، آمیت زاویری، معاون گوگل کلود، ظاهراً دیدگاه خود را برای تبدیل Google Cloud به اولین انتخاب برای توسعه دهندگان در Web3 به اشتراک گذاشت:

«در حالی که جهان هنوز در آستانه پذیرش Web3 است، این بازاری است که پتانسیل فوق‌العاده‌ای را نشان می‌دهد و بسیاری از مشتریان از ما می‌خواهند پشتیبانی خود را از Web3 و فناوری‌های مرتبط با رمزنگاری افزایش دهیم.»

برخی از مسئولیت‌های کلیدی برای فرصت کاری مورد بحث علاوه بر ابتکارات بازاریابی پیشرو شامل ایجاد برنامه‌های سالانه برای و ایجاد آگاهی در بخش‌های مختلف مخاطبان Web3 است.

محل کار محدود به نیویورک، سانفرانسیسکو، سیاتل و سانی ویل است. گوگل به ایجاد و کنار گذاشتن بسیاری از ابتکارات داخلی مشهور است، با این حال، این اولین تلاش گوگل برای جستجو در وب 3 است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.