گلزاری: پیگیری حادثه معدن طبس در اولویت رئیس‌جمهور است/آمادگی داریم خبرنگار به منطقه حادثه دعوت کنیم

گلزاری: پیگیری حادثه معدن طبس در اولویت رئیس‌جمهور است/آمادگی داریم خبرنگار به منطقه حادثه دعوت کنیم
خلاصه اخبار

دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: رئیس‌جمهوری پس از بازگشت به ایران در اولین لحظات در جریان اقدامات صورت‌گرفته درباره حادثه معدن طبس قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، محمد گلزاری در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس درباره آخرین وضعیت پیگیری دولت در زمینه ریزش معدن در طبس‌، نوشت:

«سیاست ما در شورای اطلاع رسانی دولت وفاق ملی، رساندن صدای بی‌صدایان به گوش دولتمردان و کمک به شکل‌گیری تصویر درست و واقعی از حقیقت در جامعه است. باور داریم انعکاس درست و دقیق اخبار می‌تواند مسئولان را در رفع کاستی‌ها کمک کند.

پس از وقوع حادثه غمبار معدن طبس، همکاران رسانه‌ای در رسانه‌های مختلف به محل حادثه رفته و روایت‌های خود را نوشتند. سیاست همه ارکان دولت، پیگیری همین مسائل بوده و در همه ساعات پس از حادثه درگیر هماهنگی‌های بین بخشی برمبنای مشاهدات و کاهش مشکلات بودیم.

رئیس‌جمهور محترم پس از بازگشت به کشور در اولین لحظات در جریان اقدامات صورت‌گرفته درباره این حادثه قرار گرفتند و دستورات لازم را درباره این مسئله صادر کردند و منتظر گزارش هیات بررسی حادثه برای پیگیری‌های بیشتر هستند.

وزارتخانه‌های بهداشت، کار، کشور و صمت پیگیر حقوق کارگران مظلوم و خانواده‌های داغدیده هستند. بخشی از کار هم در اختیار نهادهای دیگر مانند قوه قضاییه است که هماهنگی‌های لازم نیز انجام شده و دوستان ما در قوه‌قضاییه نیز با همدلی در صدد حل مسائل هستند. خانم‌ها فرخه و محمودی و آقای هادیان روایت‌های خود از حادثه را نوشتند.

ما در شورای اطلاع‌رسانی این آمادگی را داریم که این 3 خبرنگار را به همراه یک نفر از شورای اطلاع‌رسانی به منطقه اعزام کنیم تا پیگیر چند و چون اقدامات باشند.

ضمن قدردانی از همه همکاران رسانه‌ای دغدغه‌مند و دلسوز، اعلام می‌کنیم که در مسیر کشف حقیقت و رفع مشکلات در کنار شما هستیم.»

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *