گزارش عبری از کشته شدن ۱۴ نظامی صهیونیست در درگیری با حزب‌الله

گزارش عبری از کشته شدن ۱۴ نظامی صهیونیست در درگیری با حزب‌الله
خلاصه اخبار

همزمان با انتشار اخباری از درگیری نظامیان رژیم صهیونیستی با رزمندگان حزب‌الله در جنوب لبنان، برخی منابع صهیونیست به هلاکت ۱۴ نظامی این رزيم اذعان کردند.

العالم – فلسطین اشغالی

منابع صهیونیستی در گفت‌وگو با شبکه اسکای نیوز عربی اذعان کردند که 14 نظامی رژیم صهیونیستی در درگیری زمینی با رزمندگان حزب‌الله لبنان در منطقه مرزی جنوب لبنان کشته شدند.

شبکه المنار نیز از درگیری رزمندگان حزب‌الله با نظامیان صهیونیست که به شهرک از سمت شرقی «مارون الراس» نفوذ کرده‌اند، خبر داد و افزود که در این درگیری یک افسر صهیونیست به هلاکت رسید.

پیشتر نیز منابع صهیونیستی اذعان کردند که 4 نظامی صهیونیست در کم‌ینی که حزب‌الله در منطقه «العدیسه» واقع در جنوب لبنان ایجاد کرده بود کشته شده و بیش از 20 نفر دیگر زخمی شده‌اند.

عملیات حزب‌الله در پاسخ به جدید‌ترین تجاوزگری رژیم صهیونیستی به لبنان صورت گرفت. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی صبح امروز چهارشنبه مناطق الخیام، کفرکلا و سهل مرجعیون در لبنان را بمباران کردند.

ساختمان‌های مسکونی در منطقه ضاحیه جنوب بیروت نیز طی شب گذشته تا کنون هفت بار از سوی رژیم صهیونیستی بمباران شد.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه نیز همچنان ادامه‌دارد.

طبق گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات تا این لحظه صد‌ها شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرد؛ عملیات‌های خود علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روز‌ها و ساعت‌های گذشته با پرتاب صد‌ها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک‌باران کرد.

ایرنا

منبع: العالم

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *