گزارش درآمد تسلا منتشر شد؛ هیچ‌کدام از بیت کوین‌ها به‌فروش نرفته‌اند

گزارش درآمد تسلا منتشر شد؛ هیچ‌کدام از بیت کوین‌ها به‌فروش نرفته‌اند
خلاصه اخبار

تسلا اسناد مالی سه‌ماهه سوم خود را در تاریخ ۲۳ اکتبر (۲ مهر) منتشر کرد. میزان فروش خودرو‌های این شرکت در مقایسه با سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۴ کمی کاهش یافته، درحالی که میزان لیزینگ خودرو (خرید اقساطی) اندکی بیشتر از دوره قبلی است. به گزارش میهن بلاکچین، تسلا همچنین اعلام کرده در طول این سه‌ماهه …

تسلا اسناد مالی سه‌ماهه سوم خود را در تاریخ 23 اکتبر (2 مهر) منتشر کرد. میزان فروش خودرو‌های این شرکت در مقایسه با سه‌ماهه دوم سال 2024 کمی کاهش یافته، درحالی که میزان لیزینگ خودرو (خرید اقساطی) اندکی بیشتر از دوره قبلی است.

به گزارش میهن بلاکچین، تسلا همچنین اعلام کرده در طول این سه‌ماهه به هیچ‌کدام از 184 میلیون دلار از ارزهای دیجیتال خود دست نزده و به‌مدت 5 سه‌ماهه متوالی هیچ یک از توکن‌‌های خود را به فروش نرسانده است.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

گزارش درآمد سه‌ماهه سوم تسلا

براساس این گزارش، درآمد تسلا در سه‌ماهه سوم حدودا 25.18 میلیارد دلار بوده که نسبت به درآمد سه‌ماهه دوم (25.5 میلیارد دلار) اندکی کاهش یافته است. اما، سود خالص این سه‌ماهه حدودا 2.18 میلیارد دلار بوده که در مقایسه با سه‌‌ماهه پیشین (1.5 میلیارد دلار) به‌شدت افزایش یافته است.

تسلا در سال 2021 حدودا 1.5 میلیارد دلار بیت کوین خرید. همین امر باعث شد توجه سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال را به خود جلب کند.

گزارش مالی سه‌ماهه سوم تسلا - منبع: Tesla
ترازنامه سه‌ماهه سوم تسلا – منبع: Tesla

از آن زمان به بعد، تسلا و دیگر شرکت‌های عمومی که دارایی‌های دیجیتال دارند مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفتند. فعالان بازار ارزهای دیجیتال به رفتارهای این شرکت‌ها نگاه می‌کنند تا میزان علاقه نهادها را بسنجند.

در تاریخ 15 اکتبر (24 مهر)، آرکهام اینتلیجنس گزارش داده بود کیف پول‌هایی که گمان می‌رود متعلق به تسلا باشند، بیت کوین‌ها را از کیف پولی که از سال 2022 غیرفعال بوده، به یک کیف پول ناشناس منتقل کردند.

بر اساس گزارش منتشر شده از آرکهام، کیف پولی که احتمالا متعلق به تسلا است هنوز 11,509 بیت کوین دارد که در زمان نگارش، حدودا 750,728,797 دلار ارزش داشت.

آخرین افشای مالی تسلا نیز گزارش آرکهام مبنی بر اینکه این شرکت هیچ‌کدام از بیت کوین‌های خود را نفروخته است، تایید می‌کند.

تاکسی‌های آینده باعث اصلاح سهام تسلا شدند

ایلان ماسک در تاریخ 10 اکتبر (19 مهر)، اعلام کرد تسلا در آینده تاکسی‌های خودران تولید خواهد کرد. او اظهار داشت که آینده تاکسی‌رانی متعلق به این تاکسی‌های خودران خواهد بود که می‌توانند جان افراد را با حذف خطای انسانی نجات دهند.

اما سرمایه‌گذاران با این دیدگاه ماسک موافق نبوده‌اند و پس از رونمایی از روبوتاکسی‌ها (RoboTaxi)، سهام تسلا بلافاصلهافت کرد.

منابع و ارجاعات:

  • ترازنامه سه‌ماهه سوم تسلا (Tesla )

منبع: میهن بلاکچین

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *