کمین سنگین گردان‌های قسام برای نظامیان صهیونیست در جبالیا

کمین سنگین گردان‌های قسام برای نظامیان صهیونیست در جبالیا
خلاصه اخبار

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که گروهی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در اردوگاه جبالیا در کمینی سنگین گرفتار کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) با صدور بیانیه‌ای از کمین جدید و سنگین خود برای نظامیان یگان مهندسی ارتش رژیم صهیونیستی در غرب اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه خبر داد.

بر اساس اعلام گردان‌های قسام طی این کمین مبارزان این گردان‌ها رسیدن یک تانک، یک نفربر و 2 بولدوزر نظامی صهیونیستی «دی 9» را که حامل شماری جعبه‌های انفجاری بسیار ویران‌گر بوده‌اند رصد کرده‌اند.

قسام بیان کرد که در پی رصد این جنگ‌افزارها رزمندگان قسام نخستین بولدوزر را با گلوله «یاسین 105» و دومین بولدوزر را با بمب «شواظ» هدف قرار داده‌اند.

بر اساس این بیانیه پس از این اقدام مبارزان گردان‌های قسام، جنگ‌افزارهای پیشگام دشمن صهیونیست و جعبه‌های انفجاری روی آن منفجر شده و این موضوع به انهدام این جنگ‌افزارها انجامیده است.

همچنین قسام اعلام کرد که در نتیجه این کمین، خدمه جنگ‌افزارهای صهیونیستیِ هدف قرارگرفته به هلاکت رسیده یا زخمی شده‌اند.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز بیان کرد که یک بمب «ثاقب» از پیش کاشته‌شده در اطراف مسجد الفوز واقع در منطقه الصفطاوی در غرب اردوگاه جبالیا را روی یکی از جنگ‌افزارهای متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی منفجر کرده است.

منبع: مهر

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *