کشوری: رژیم‌صهیونیستی دست از پا خطا کند با پشیمان کننده ایران مواجه می‌شود

کشوری: رژیم‌صهیونیستی دست از پا خطا کند با پشیمان کننده ایران مواجه می‌شود
خلاصه اخبار

تهران – ایرنا – سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: حمله موشکی ایران به پایتخت رژیم صهیونیستی بر اساس منشور سازمان ملل انجام شده و چنانچه این رژیم دست از پا خطا کند با پاسخ کوبنده و پشیمان کننده ایران مواجه می شود.

علی کشوری روز چهارشنبه 11 مهر 1403 در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به حمله موشکی ایران به پایتخت رژیم صهیونیستی افزود: حمله موشکی ایران به تل‌آویو و حیفا بر اساس حق مشروع ایران و در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی و طبق منشور سازمان ملل متحد انجام شده است.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس اظهار داشت: به رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهیم که اگر دست از پا خطا کند و بخواهد به این حمله موشکی واکنشی نشان دهد با پاسخ کوبنده‌تر و پشیمان کننده جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در هفته‌ها و ماه‌های اخیر بارها و بارها مرتکب نقض آشکار حقوق بشر و ترور فرماندهان نظامی ما و تعرض به خاک جمهوری اسلامی در ترور شهید اسماعیل هنیه شده و باید جلوی تعرضات و اقدامات تروریستی این رژیم گرفته می‌شد.

کشوری خاطر نشان کرد: آنچه در حمله موشکی ایران به پایتخت رژیم صهیونیستی و بندر حیفا مشاهده شد بخشی از توان نظامی جمهوری اسلامی ایران بود که به نمایش گذاشته شد.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس اظهار داشت: حمله موشکی ایران به پایتخت رژیم صهیونیستی شادمانی ملل منطقه را به دنبال داشت و باعث خوشحالی و خوشنودی ساکنان غزه و لبنان شد.

به گزارش ایرنا ، نیروهای مسلح ایران سه‌شنبه شب 10 مهر 1403 با صدها موشک پایتخت رژیم صهیونیستی و بندر حیفا یکی از شهرهای مهم سرزمین‌های اشغالی را مورد هدف قرار داد.

منبع: ایرنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *