کریس برنیسک: با وجود احساسات منفی بازار، نشانه‌هایی از شروع روند صعودی دیده می‌شود

کریس برنیسک: با وجود احساسات منفی بازار، نشانه‌هایی از شروع روند صعودی دیده می‌شود
خلاصه اخبار

کریس برنیسک (Chris Burniske)، سرمایه‌گذار و تحلیل‌گر سابق کریپتو در آرک اینوست (ARK Invest)، معتقد است که ارزهای دیجیتال در مراحل اولیه روند صعودی قرار دارند. او اشاره می‌کند که با وجود احساسات نزولی بازار، رشدهای ملایم در حال وقوع است که نشانگر قدرت بازار است. به گزارش میهن بلاکچین، برنیسک همچنین به اکوسیستم‌های کمتر …

کریس برنیسک (Chris Burniske)، سرمایه‌گذار و تحلیل‌گر سابق کریپتو در آرک اینوست (ARK Invest)، معتقد است که ارزهای دیجیتال در مراحل اولیه روند صعودی قرار دارند. او اشاره می‌کند که با وجود احساسات نزولی بازار، رشدهای ملایم در حال وقوع است که نشانگر قدرت بازار است.

به گزارش میهن بلاکچین، برنیسک همچنین به اکوسیستم‌های کمتر شناخته‌شده مانند موو (Move) و پروژه‌هایی مثل سویی و آپتوس اشاره کرد که می‌توانند به رسیدن ارزش بازار به 10 تریلیون دلار کمک کنند.

برنیسک: بازار به 10 تریلیون دلار نزدیک می‌شود

کریس برنیسک می‌گوید نشانه‌های ظریفی در ارزهای دیجیتال دیده می‌شود که حکایت از آن دارد که در مراحل اولیه روند صعودی قرار داریم.

به اعتقاد این تحلیلگر، صعود‌های ملایم در حالی که احساسات بازار نزولی است، نشانه مثبتی برای ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود:

همچنان شاهد کندل‌های سبز هستیم، در حالی که احساسات غالب بازار همچنان افسرده است.

کریس برنیسک به بلاکچین‌هایی اشاره می‌کند که توجه کمتری به آن‌ها می‌شود که به گفته او، هیجان پیرامون آن‌ها واگیردار است و می‌توانند به سایکل کلی ارزهای دیجیتال برای رسیدن ارزش بازار به 10 تریلیون دلار کمک کنند:

هیجان واگیردار از اکوسیستم‌های درحال رشدی مانند سلستیا (Celestia) یا Move (که شامل Aptos، Movement Labs و Sui network است) ناشی می‌شود، در حالی که ارزهای دیجیتال بزرگ مانند بیت کوین، اتریوم و سولانا دنباله‌رو آن‌ها هستند..

چشمتان به 10 تریلیون دلار باشد، نگذارید کاری کنند که بفروشید.

پیش از این برنسیک گفته بود که در این سایکل، توجه او به اکوسیستم موو (Move) است.

موو (Move) یک زبان برنامه‌نویسی است که در اصل توسط یک کنسرسیوم تحت حمایت شرکت متا، برای پروژه شکست خورده Diem ساخته شد. پس از آن، از این زبان برای توسعه بلاکچین های لایه-1 مانند سویی (SUI) و آپتوس (APT) استفاده شد.

برنیسک گفت:

من فکر می‌کنم اگرچه درحال حاضر اکوسیستم موو بسیار کوچک است، اما ارزش توجه را دارد؛ مثل پروژه‌هایی مانند موومنت (Movement)، اپتوس، سویی…

درحال حاضر مردم در مورد این اکوسیستم به گونه‌ای صحبت نمی‌کنند که برای من جالب باشد، زیرا من همیشه دوست دارم به سمت پروژه‌هایی بروم که مردم زیاد راجع به آن‌ها حرف نمی‌زنند. این موج شلوغ نیست و ممکن است خیلی خوب پیش برود.

وقتی به تولد توکن‌هایی مانند موو، سویی و آپتوس نگاه می‌کنید، می‌بینید که سازنده آن‌ها متا است. این یک موضوع مهم است. مردم متوجه نیستند که متا چقدر زمان، انرژی و پول صرف کرده تا بتواند چیزی برای استفاده مردم عادی بسازد؛ چیزی که در هفته آخر قبل از راه‌اندازی‌ متوقف شد… و سپس به اکوسیستم گسترده‌تر ارزهای دیجیتال رسید.

منبع: میهن بلاکچین

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *