کاهش تولید در نیسان

کاهش تولید  در نیسان
خلاصه اخبار

دنياي اقتصاد :

دنیای اقتصاد: نیسان تولید روگ و فرانتیر را کاهش خواهد داد. این شرکت می‌تواند تا پایان ماه اکتبر تا ۴۰هزار دستگاه خودرو کمتر بسازد. نیسان به فروشندگان خود گفته که تولید روگ و فرانتیر را تا ۴۰هزار دستگاه در ماه‌های سپتامبر و اکتبر کاهش خواهد داد. این اقدامی از سوی شرکت برای کاهش موجودی و مازاد عرضه است، زیرا فروشندگان در تلاش برای رشد فروش و کسب سود هستند.فروش روگ در شش ماه اول سال کاهش یافته و ۴.۵درصد نسبت به زمان مشابه در سال گذشته کاهش یافته است. فروش مرزی در واقع ۱۷.۱درصد افزایش یافته است، اما این میزان عرضه را برای نیسان که بالاتر از میانگین صنعت و نیسان باقی می‌ماند، به اندازه کافی کاهش نداده است.

به گزارش اتوموتیو نیوز، نیسان اواخر ماه گذشته به تامین‌کنندگان اطلاع داد که در حال کاهش تولید در کارخانه‌های خود در اسمیرنای تنسی و کانتون می‌سی‌سی‌پی است. این شرکت، تولید روگ را از پنج روز در هفته به چهار روز تغییر داد که تا پایان اکتبر ادامه خواهد داشت.

درحال‌حاضر اوضاع برای نیسان خوب پیش نمی‌رود. این خودروساز در ماه مه به نمایندگی‌های خود گفت که خودروها را با ضرر بفروشند تا به کاهش موجودی‌ها کمک کنند زیرا این شرکت به عرضه 100روزه خودروهای جدید نزدیک می‌شود.

منبع: دنیای اقتصاد

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *