کار پرسپولیس و بیرانوند به جای باریک کشید!/ اعتراف حریف روس رحمان‌ بی‌رحم

کار پرسپولیس و بیرانوند به جای باریک کشید!/ اعتراف حریف روس رحمان‌ بی‌رحم
خلاصه اخبار

ورزش ایران و جهان امروز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا، در بازی امروز تیم‌های بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز و فینیکس ساز ، لبران جیمز عملکرد فوق‌العاده‌ای را کنار پسرش به ثبت رساند.

لبران جیمز فوق ستاره بسکتبال جهان و تیم لس‌آنجلس لیکرز، در بازی پیش فصل این تیم مقابل فینیکس سانز به آرزوی خود رسید و به همراه «برانی جیمز» پسر بزرگ‌تر خود، در ترکیب لیکرز به میدان رفت و دقایقی را پدر و پسری برای این تیم بازی کردند.

اورونوف برابر ایران به میدان می‌رود؟

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ازبکستان عنوان کرد که حضور اورونوف مقابل ایران قطعی نیست.

تیم ملی ازبکستان باید در سومین دیدارش در انتخابی جام جهانی به مصاف تیم ملی ایران برود. حضور اوستون اورونوف در این دیدار در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

خلاصه فینال جام جهانی فوتسال/ برزیل 2 – 1 آرژانتین

تیم ملی فوتسال برزیل توانست در دیداری حساس و نفسگیر ، رقیب سنتی‌اش را شکست دهد و قهرمان جام جهانی شود.

بیرانوند چون ملی‌پوش بود محروم نشد!

رضا شاه‌منصوری کارشناس حقوقی فوتبال معتقد است ، در پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند، این دروازه‌بان باید 4 ماه محروم می‌شد.

جزئیات رای پرونده بیرانوند از زبان وکیل باشگاه پرسپولیس

وکیل باشگاه پرسپولیس با ارائه چند استدلال حقوقی اعلام کرد این باشگاه نسبت به رای صادر شده توسط کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال در پرونده علیرضا بیرانوند معترض است.

2 ماموریت هیات مدیره پرسپولیس به درویش درباره بیرانوند

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس صبح امروز (دوشنبه) با حضور اعضا و مدیر عامل تشکیل جلسه داد.

هیات مدیره، صبح امروز در محل باشگاه با حضور اعضا و مدیر عامل، تشکیل جلسه داد. در این جلسه، رضا درویش، مدیر عامل باشگاه، گزارشی از آخرین وضعیت و شرایط باشگاه و تیم را ارائه کرد و سپس مصوبات نشست هفته گذشته مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

برنده روس رحمان عموزاد: مبارزه سختی در مسکو خواهیم داشت

آزادکار وزن 65 کیلوگرم روسیه ،گفت: مبارزه میان من و رحمان عموزاد در مسکو جالب و سخت خواهد بود.

شامیل ممداف روس که در رقابت‌های جهانی 2023 بلگراد با شکست 8 بر 6 رحمان عموزاد به مدال برنز جهان رسیده است، درباره تکرار رقابت با رحمان عموزاد در جریان دیدار تیم‌های ایران و روسیه که قرار است 23 نوامبر در مسکو برگزار شود، گفت: آنجا یک مبارزه با رحمان عموزاد خواهم داشت. او قهرمان جهان و دارنده مدال نقره المپیک است. قطعا کشتی جالب و سختی خواهد بود چرا که رحمان کشتی‌گیر جوانی است و الان تجربه حضور در المپیک را هم دارد.

بهترین نقل قول‌های اریک کانتونا

کانتونا یک بار گفت: شما ممکن است بکام یا رونالدو دیگری را پیدا کنید اما هرگز سر الکس فرگوسن دیگری را نخواهید یافت.

انتقال اریک کانتونا از لیدزیونایتد به منچستریونایتد به ایجاد تحول در شیاطین سرخ و قدرتنمایی در سال‌های اولیه تشکیل لیگ برتر کمک شایانی کرد. مرد مرموز فرانسوی در شش فصل حضورش در فوتبال انگلیس پنج عنوان قهرمانی لیگ را به دست آورد و پس از حمله‌اش به هوادار کریستال‌پالاس شانس کسب عنوانی دیگر را از دست داد. کانتونا سال 1997 با اعلام بازنشستگی آن هم در 30سالگی، هواداران یونایتد را متحیر کرد.

تعداد محرومان دوپینگ ایران از ابتدای 2024+ اسامی

8 ورزشکار ایرانی از ابتدای سال 2024 میلادی تا اواسط مهرماه سال جاری به دلیل تخلف ناشی از دوپینگ با محرومیت‌ از تمامی فعالیت‌های ورزشی در بازه‌های زمانی مشخص مواجه شده‌اند.

جزئیات ادعای پرداخت رشوه بیرانوند به برخی ارکان باشگاه پرسپولیس

بررسی‌های ایسنا از چند منبع مطلع نشان می‌دهد ادعای علیرضا بیرانوند در پرداخت رشوه دور از واقعیت نبوده است.

ماجرای علیرضا بیرانوند و باشگاه پرسپولیس هر روز ابعاد جدیدتری به خود می‌بیند. بعد از ماه‌ها انتظار کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال رای به محکومیت 19.5 میلیاردی دروازه‌بان سابق پرسپولیس و همینطور محرومیت 4 ماهه اما تعلیقی این دروازه‌بان داد اما پرسپولیسی‌ها نسبت به این معترض هستند و معتقدند او باید چهار ماه از حضور در میادین فوتبال محروم شود.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *