کارخانه مواد منفجره، پایگاه‌های نظامی و سربازان اشغالگر آماج حملات حزب‌الله قرار گرفتند

کارخانه مواد منفجره، پایگاه‌های نظامی و سربازان اشغالگر آماج حملات حزب‌الله قرار گرفتند
خلاصه اخبار

حزب‌الله لبنان امروز-شنبه- در چندین بیانیه از هدف قرار دادن مواضع نظامی، نیروهای پیاده نظام و یک دستگاه بولدوزر صهیونیست‌ها خبر داد.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های نظامی حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کردند: «در حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آنها، در دفاع از لبنان و مردم آن و در پاسخ به تهاجم وحشیانه اسرائیل به شهرک‌ها و شهرها، مجاهدان مقاومت اسلامی در ساعت 6 صبح شنبه پایگاه (7200) در جنوب شهر حیفا را موشک باران کردند و کارخانه مواد منفجره آنجا را با یک سری موشک‌های پیشرفته هدف قرار دادند.

در ادامه این بیانیه آمده است مقاومت اسلامی همچنان آماده دفاع از کشور و مردم سرافراز و مظلوم آن خواهد بود.

مقاومت لبنان بامداد امروز همچنین مواضع دشمن اسرائیلی در «معیلیا» را موشک بمباران کرد و بولدوزر نظامی دشمن را که قصد داشت از اطراف مقر «رامیا» به سمت شهرک خارج شود، با موشک هدایت شونده هدف قرار داد که مستقیما مورد اصابت قرار گرفت.

مقاومت اسلامی لبنان در عین حال تاکید کرد نیروهای پیاده نظام اسرائیل را در «خربة زرعیت» با گلوله‌های توپ هدف قرار داد و مستقیما به آنها اصابت کرد.

رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان همچنین در ساعت 02:10 بامداد روز شنبه تجمع سربازان دشمن در پادگان زرعیت با موجی از موشک‌ها هدف قرار دادند.

همچنین ‏ در ساعت 01:30 بامداد روز شنبه مبارزان مقاومت اسلامی پایگاه «حوما» در جولان اشغالی سوریه را با موشک بمباران کردند.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *