چترها را بردارید؛ سرما و باران در راه است

چترها را بردارید؛ سرما و باران در راه است
خلاصه اخبار

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از فردا (یکشنبه) تا چهارشنبه (۲۹ مهر تا ۲ آبان) به‌خصوص بعد از ظهر سه شنبه تا چهارشنبه کاهش محسوس دما، بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق برای این استان پیش‌بینی می‌شود.

العالم ـ ایران

بنابر گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران،‌ برپایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی آسمان استان تهران، طی پنج روز آینده صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

از بعد از ظهر امروز تا فردا (28 و 29 مهر) در بیشتر مناطق استان تهران به‌ویژه مناطق جنوبی و غربی به‌طور متناوب گاهی وزش باد شدید، با احتمال خیزش موقت گرد و خاک یا انتقال گرد و خاک از استان‌های همجوار را شاهد خواهیم بود.

همچنین با گذر موج نفوذ و گسترش توده هوای سرد و بروز ناپایداری‌های همرفتی از فردا تا چهارشنبه (29 مهر تا 2 آبان) به‌خصوص بعد از ظهر سه شنبه تا چهارشنبه کاهش محسوس دما، افزایش ابر، گاهی بارش باران، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای 9 درجه سانتیگراد خنک‌ترین ایستگاه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (29 مهر) صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها افزایش باد و طی دوشنبه (30 مهر) نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد و از بعد از ظهر افزایش باد و گاهی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

منبع: العالم

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *