چارلی لی: اگر نمی‌توانید سقوط ۹۰ درصدی را تحمل کنید، رمزارز نخرید!

چارلی لی: اگر نمی‌توانید سقوط ۹۰ درصدی را تحمل کنید، رمزارز نخرید!
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از کوینیت، هالوینگ لایت‌کوین با نزدیک شدن به رویداد نصف شدن پاداش شبکه‌ی لایت‌کوین یا Halving به نظر می‌رسد که متخصصان صنعت تکنولوژی تمرکز خود را بر روی مسایل مربوط به تاثیرات این رویداد بر روی صنایع مرتبط با اکوسیستم رمزارزی معطوف کرده‌اند. طیف وسیعی از گمانه‌زنی‌های مختلف همچون […]

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت،

هالوینگ لایت‌کوین

با نزدیک شدن به رویداد نصف شدن پاداش شبکه‌ی لایت‌کوین یا Halving به نظر می‌رسد که متخصصان صنعت تکنولوژی تمرکز خود را بر روی مسایل مربوط به تاثیرات این رویداد بر روی صنایع مرتبط با اکوسیستم رمزارزی معطوف کرده‌اند. طیف وسیعی از گمانه‌زنی‌های مختلف همچون کاهش پاداش هر بلاک تا خاموشی کامل بازار، باعث بوجود امدن یک وضعیت بی‌قراری شده است، در حالی که رهبران کسب و کار در جهت شفاف‌سازی برخی از ابهامات خاص اکوسیستم خودشان موضع‌گیری کرده‌اند.

چارلی لی لایت‌کوین LTC Halving

در راستای اینگونه تلاش‌ها، اقای چارلی لی(Charlie Lee) بنیانگذار لایت‌کوین(با نماد LTC) برای اولین مرتبه با موضع‌گیری‌های خاصی به مصاحله پرداخته و نظراتش در رابطه با تجربیات قبلی مربوط به Halving بیت‌کوین و لایت‌کوین در گذشته و همچنین انچه باید مورد انتظار باشد را به اشتراک گذاشته است. اقای لی در این مصاحبه اعلام نموده که «شوک» ناشی از رویداد Halving نه تنها بر روی میزان سوداوری و درامد صنعت ماینینگ تاثیر گذار خواهد بود، بلکه باعث خواهد شد برخی از ماینر‌ها از روی اجبار دستگاه‌های ماینینگ خود را موقتا خاموش کنند. وی همچنین متذکر شد:

برای مدت بلاک‌ها با کاهش سرعت مواجه خواهند شد، ما همه چیز را دوباره تنظیم می‌کنیم و وضعیت خوب خواهد شد، اما قطعا این رویداد یک شوک به سیستم خواهد بود. Charlie Lee

توصیه‌هایی برای سرمایه‌گذاری

وی همچنین در رابطه با تصور عموم مردم در رابطه با خرید رمزارز در راستای کسب درامد و سوداوری اظهار نظر کرد. اقای لی با اشاره به یکی از پیش‌بینی‌های خودش اعلام کرد که روند افزایش فعلی در قیمت‌ رمزارزها مستقیما به هجوم سرمایه‌گذاری قبل از Halving مرتبط است. اقای لی با اشاره به رویداد‌های Halving قبلی لایت‌کوین توضیح داد که افزایش قیمت‌ها قبل از این رویداد اجتناب‌ناپذیر است.

اقای لی در صحبت‌های خودش که به نظر می‌رسد توصیه‌هایی در رابطه با سرمایه‌گذاری در صنعت رمزارزی هستند، به جامعه‌ی رمزارزی و بینندگان هشدار داد که:

قیمت رمزارز لایت‌کوین می‌تواند تا ۲۰ دلار هم سقوط کند، و اگر این اتفاق افتاد شگفت‌زده نشوید. اگر نمی‌توانید کاهش ۹۰ درصدی ارزش رمزارزها را تحمل کنید، پس رمزارز خریداری نکنید زیرا این صنعت زیادی برای شما ریسکی و خطرپذیر است. Charlie Lee

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.