پیش بینی قیمت ترا (LUNA)؛ شنبه 9 بهمن

پیش بینی قیمت ترا (LUNA)؛ شنبه 9 بهمن
خلاصه اخبار

فشار فروش تهاجمی قیمت LUNA را تنها در عرض دو هفته 45٪ کاهش داد. در…

به گزارش سیگنال به نقل از آکادمی هلاکوئی

فشار فروش تهاجمی قیمت LUNA را تنها در عرض دو هفته 45٪ کاهش داد. در نمودار LUNA/USD یک شکست نزولی در حمایت دو ماهه 54 دلاری را می بینیم که نشان دهنده ادامه اصلاح این ارز است. اگر فروشندگان همین روند را ادامه دهند، قیمت LUNA به زودی با 30 درصد کاهش دیگر به مرز 36.8 دلار می رسد.

قیمت LUNA با یک کندل نزولی بزرگ به زیر سطح فیبوناچی اصلاحی 0.5% رسید. بسته شدن کندل روزانه زیر این حمایت این افت را تایید کرده و نشان دهنده سقوط بیشتر است.

شیب نزولی میانگین های متحرک 20 و 50 از غلبه خرس ها بر بازار حکایت دارند. علاوه بر این، قیمت به طور پیوسته از بالا به خط میانگین متحرک 200 نزدیک می شود که ریسک تشکیل به تقاطع نزولی را بیشتر می کند. شاخص مقاومت نسبی روزانه تا مرز 30 درصد سقوط کرده و می تواند به منطقه اشباع فروش وارد شود.

جفت ارز LUNA/USD در حال حاضر با قیمت 51.74 دلار معامله می شود که افت 3.96 درصدی در تایم فریم روزانه را نشان می دهد. می توان انتظار داشت در مسیر صعودی، مقاومت 54 دلاری دوباره تاچ شود. مقاومت بعدی هم در تراز 65.7 دلار مانع حرکت گاوها می شود. ولی اگر فروشندگان بتوانند قیمت را زیر این سطح حفظ کنند، این جفت ارز احتمالاً طی حدود دو هفته بعد، تا سطح 35.6 دلار سقوط میکند. در این مسیر حمایت 45 دلاری تلاش می کند مانع از ریزش قیمت شود.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.

منبع: coingape