پیش‌بینی رشد قیمت نات‌ کوین (NOT)؛ سرمایه‌گذاران منتظر عبور از دوره تثبیت

پیش‌بینی رشد قیمت نات‌ کوین (NOT)؛ سرمایه‌گذاران منتظر عبور از دوره تثبیت
خلاصه اخبار

قیمت نات‌ کوین (NOT) در بیشتر ماه سپتامبر (شهریور) در حالت تثبیت بوده است. در حالی که این توکن به‌طور موقت توانست بالاتر از سطح مقاومت بحرانی ۰.۰۰۸۳ دلار برود، اما خیلی سریع دوباره به وضعیت تثبیت بازگشت. به گزارش میهن بلاکچین، با این وجود، خوش‌بینی‌هایی وجود دارد که بر اساس آن‌ها، اگر شرایط بازار …

قیمت نات‌ کوین (NOT) در بیشتر ماه سپتامبر (شهریور) در حالت تثبیت بوده است. در حالی که این توکن به‌طور موقت توانست بالاتر از سطح مقاومت بحرانی 0.0083 دلار برود، اما خیلی سریع دوباره به وضعیت تثبیت بازگشت.

به گزارش میهن بلاکچین، با این وجود، خوش‌بینی‌هایی وجود دارد که بر اساس آن‌ها، اگر شرایط بازار مناسب باشد، ممکن است یک رالی صعودی در انتظار نات‌ کوین باشد و قیمت آن را به سطوح بالاتری سوق دهد.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

سرمایه‌گذاران در انتظار سودآوری نات کوین

بر اساس شاخص سود/ضرر جهانی (Global In/Out of the Money)، حدود 17.97 میلیارد توکن نات کوین، با ارزشی نزدیک به 145 میلیون دلار، در بازه قیمتی 0.0081 دلار تا 0.0072 دلار توسط سرمایه‌گذاران خریداری شده است.

این توکن‌ها بخشی قابل‌توجه از بازار عرضه نات کوین را تشکیل می‌دهند و تمایل به سودآور کردن این سرمایه‌گذاری‌ها می‌تواند فشار خرید را افزایش دهد و موجب افزایش قیمت شود. سرمایه‌گذارانی که در این بازه قیمتی خرید کرده‌اند، احتمالا امیدوارند که قیمت NOT از سطح مقاومت 0.0083 دلار عبور کند.

این حجم عظیم از خرید احتمالا فشار خرید را افزایش داده و شانس عبور از این مقاومت را بالا می‌برد. اگر این اتفاق بیفتد، نات کوین می‌تواند شاهد یک روند صعودی باشد که ممکن است قیمت این توکن را به محدوده معاملاتی سودآورتری برای این سرمایه‌گذاران نزدیک‌تر کند.

شاخص GIOM در نات کوین - منبع: IntoTheBlock
شاخص GIOM در نات کوین – منبع: IntoTheBlock

با توجه به این سناریوی صعودی احتمالی، احساس کلی بازار نسبت به نات کوین همچنان نزولی است. دوره طولانی تثبیت باعث ایجاد بدبینی در میان برخی از سرمایه‌گذاران شده است و این موضوع می‌تواند فشار صعودی ناشی از انباشت 17.97 میلیارد نات کوین را کاهش دهد. نبود یک روند صعودی قابل‌توجه باعث ایجاد تردید شده و معامله‌گران نسبت به چشم‌انداز آینده این توکن مردد هستند. این مسئله می‌تواند به ادامه‌دار شدن تثبیت قیمت منجر شود.

اگر این احساسات نزولی همچنان غالب بماند، ممکن است قیمت نات‌کوین زیر سطح مقاومت 0.0083 دلار حفظ شود. تثبیت طولانی‌مدت ممکن است خریداران جدید را از ورود به بازار دلسرد کند و احتمال افزایش قیمت را در کوتاه‌مدت کاهش دهد.

نمودار وزن احساسات مربوط به نات کوین - منبع: Santiment
نمودار وزن احساسات مربوط به نات کوین – منبع: Santiment

پیش‌بینی قیمت نات کوین در آینده

در زمان نگارش این مطلب، نات کوین در محدوده قیمتی 0.0079 دلار معامله می‌شود و در بازه بین 0.0083 دلار تا 0.0070 دلار محدود شده است. یک شکست قیمتی به بالاتر از سطح مقاومت 0.0083 دلار می‌تواند آغازگر یک رالی باشد و احتمالا قیمت را به سمت 0.0094 دلار سوق دهد.

با این حال، سیگنال‌های مختلط از عوامل صعودی و نزولی نشان می‌دهند احتمالا تثبیت قیمت در آینده نیز ادامه داشته باشد. عرضه 17.97 میلیارد توکن نات کوین تا زمانی می‌تواند سودآور باشد که قیمت این توکن بالاتر از سطح 0.0081 دلار باقی بماند.

نمودار قیمت NOT - منبع: TradingView
نمودار قیمت NOT – منبع: TradingView

اگر نات‌کوین موفق به شکست مقاومت شود، یک رالی می‌تواند منجر به 17٪ افزایش قیمت شود و این توکن را به سطح 0.0094 دلار برساند. این اتفاق می‌تواند دیدگاه نزولی-خنثی را بی‌اعتبار کرده و احتمالاً راه را برای افزایش‌ بیشتر قیمت هموار کند.

منبع: میهن بلاکچین

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *