پیام رئیس‌ سازمان انرژی اتمی در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان

پیام رئیس‌ سازمان انرژی اتمی در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان
خلاصه اخبار

رییس سازمان انرژی اتمی ایران به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسنا، متن پیام محمد اسلامی به شرح زیر است: 

بسم رب الشهداء والصدیقین 

در پی حملات وحشیانه و شرورانه ستمگر زمان، رژیم غاصب صهیونیستی، محور بزرگ مقاومت در ضایعه‌ای عظیم و جبران نشدنی، مجاهد گرانقدر جناب سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان سرافراز حزب‌الله و نیز سردار عزیزمان عباس نیلفروشان، معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از دست داد. 

شهید معزز سید حسن نصرالله، اسطوره جهاد و قهرمان پرافتخار جبهه مقاومت، در برابر جرثومه فساد رژیم صهیونی ایستاد و حیات با عزت و شرافتمندانه خویش را وقف سربلندی مسلمانان و دفع یورش ناجوانمردانه دشمنان قسم خورده جهان اسلام، در راس آنها رژیم صهیونیستی به کشورهای اسلامی نمود.

امروز جبهه مقاومت آکنده از بزرگ مردانی شجاع و دلاور است که جان بر کف و مشتاقانه ادامه مسیر سید مقاومت و سایر شهدا را با صلابت به سوی آرمان‌های مقدس مسلمانان در آزادی قدس شریف و اقتدار امت اسلامی تا پیروزی نهایی پی می‌گیرند. 

یقین دارم که جبهه مقاومت و ملت مسلمان با درایت و شجاعت، همچون گذشته با پاسخ دندانشکن، ضرباتی کوبنده بر پیکر رژیم جعلی و همپیمانانش وارد می‌کنند. 

اینجانب شهادت این مجاهد پرافتخار جهان اسلام و دلاورمردان جبهه مقاومت را محضر حضرت ولی عصر(عج)، رهبری معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، یکایک اعضای جبهه مقاومت، ملت شرافتمند لبنان و بویژه خانواده و خاندان معظم ایشان تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات و ادامه راهشان را از خداوند متعال مسالت دارم.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *