پیام تسلیت رییس جمهور در پی درگذشت استاد محمود حکیمی

پیام تسلیت رییس جمهور در پی درگذشت استاد محمود حکیمی
خلاصه اخبار

تهران- ایرنا- رییس جمهور در پیامی درگذشت استاد محمود حکیمی را به اصحاب قلم و اندیشه، عموم دوستداران و به ویژه خانواده مکرم آن مرحوم تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا ، مسعود پزشکیان در پیام تسلیت درگذشت استاد محمود حکیمی تصریح کرد: این خادم فرهنگ عاشورایی، با اخلاص و تلاش‌های فراوان تمام عمر خود را وقف انجام فعالیت‌های متعدد فرهنگی، تولید آثار علمی ارزشمند در زمینه تاریخ اسلام، تبیین معارف اهل بیت علیهم السلام و ادبیات معاصر و انقلابی کرد و نام و یاد خود را در تاریخ فرهنگ و ادب این مرز و بوم برای همیشه ماندگار نمود.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

درگذشت نویسنده و محقق توانمند عرصه تاریخ و ادبیات انقلابی و چهره ماندگار آموزش و پرورش کشورمان، استاد محمود حکیمی، موجب تاثر شد.

این خادم فرهنگ عاشورایی، با اخلاص و تلاش‌های فراوان تمام عمر خود را وقف انجام فعالیت‌های متعدد فرهنگی، تولید آثار علمی ارزشمند در زمینه تاریخ اسلام، تبیین معارف اهل بیت علیهم السلام و ادبیات معاصر و انقلابی کرد و نام و یاد خود را در تاریخ فرهنگ و ادب این مرز و بوم برای همیشه ماندگار نمود.

اینجانب این ضایعه را به اصحاب قلم و اندیشه، عموم دوستداران و به ویژه خانواده مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت و رضوان الهی و هم نشینی با صالحان و برای بازماندگان صبر و سلامتی خواستارم.

مسعود پزشکیان
رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *