پورمحمدی به پزشکیان تبریک گفت

پورمحمدی به پزشکیان تبریک گفت
خلاصه اخبار

تهران- ایرنا- مصطفی پورمحمدی در پیامی به مسعود پزشکیان انتخاب وی را به عنوان رئیس جمهور تبریک گفت.

به گزارش ایرنا ؛ مصطفی پورمحمدی نامزد حاضر در رقابت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در پیامی به مسعود پزشکیان انتخاب وی را به عنوان رئیس جمهور تبریک گفت.

در پیام پورمحمدی آمده است: به برادر عزیز، مومن و صادقم جناب دکتر پزشکیان، صمیمانه تبریک می‌گویم، جناب دکتر پزشکیان! اینک باری سنگین بر دوش شما و چشمانی امیدوار به راه شما دوخته شده است. امروز شما رئیس‌جمهور همه رفیقان و رقیبان و همه همراهان و مقابلان و همه غایبان ناخرسند هستید.

وی افزود: صادقانه امید دارم که فراتر از هرنگاهی، چنان که از شما سراغ داریم، با ایمان به اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی و پیشرفت میهن عزیز، رضایت حق تعالی وسعادت ملت شریف ایران را اصل بی‌بدیل تمامی انتخاب ها، برنامه‌ها و تصمیم‌هایتان قرار دهید تا به لطف الهی، سختی ها را گره از گره بگشایید و برای مشکلات در هم‌ تنیده کشور، راه نجاتی شایسته بیابید که ان الله یدافع عن الذین آمنوا … و ان الله مع المتقین.

به گزارش ایرنا ، مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری روز جمعه 15 تیر در سراسر کشور برگزار شد و حدود 50 درصد از واجدین شرایط در انتخابات شرکت کردند. بر اساس نتایج نهایی اعلام شده از سوی وزارت کشور مسعود پزشکیان با کسب 16 میلیون و 384 هزار و 403 رای از مجموع 30 میلیون و 530 هزار و 157 رای به عنوان نهمین رئیس جمهور اسلامی ایران انتخاب شد. در دور نخست انتخابات نیز مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت کردند.

مرجع: ایرنا