پهپاد حزب الله بیش از ۷۰ کیلومتر را پیمود و به قیساریه خورد

پهپاد حزب الله بیش از ۷۰ کیلومتر را پیمود و به قیساریه خورد
خلاصه اخبار

یک تحلیلگر مسائل منطقه گفت: پهپاد حزب الله بیش از ۷۰ کیلومتر مسیر را پیمود و در نهایت به منزل بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شهر اشغالی قیساریه رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر ، عبدالباری عطوان تحلیلگر مسائل راهبردی منطقه با اشاره به حمله پهپادی به منزل بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تسریع کرد که حمله پهپادی که نیروهای حزب الله لبنان از پایگاه‌های خود در لبنان شلیک کردند، بیش از 70 کیلومتر مسیر را پیمود و در نهایت به منزل بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شهر اشغالی قیساریه واقع در شمال فلسطین اشغالی رسیده و با عبور از تمامی سامانه‌های دفاع هوایی و زمینی آمریکایی و صهیونیستی، در این خانه منفجر شد.

عطوان این اتفاق را یک دستاورد نظامی و اطلاعاتی بسیار بزرگ برای مقاومت و شکستی خطرناک و دردناک برای رژیم صهیونیستی و تمامی سامانه‌های امنیتی و دفاع موشکی آن دانست و تاکید کرد که شادی اسرائیل در به شهادت رساندن یحیی سنوار قهرمان زیاد طول نکشید و شلیک این موشک به اتاق خواب نتانیاهو باعث شد که آنها و دیگر سرکردگان اسرائیل باقیمانده زندگی خود را در پناهگاه‌هایی در عمق 70 متری زمین زندگی کنند.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در نتیجه این دستاورد نیروهای حزب الله، دچار تزلزل شده و برای محافظت از تمامی سرکردگان خود و سران سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی آماده باش کامل اعلام کرده، ابراز داشت که تل‌آویو متوجه شده که این تهدید جدی و بی‌سابقه است و در آینده حوادث بزرگ‌تری در راه خواهد بود.

عطوان به تصویر برداری‌های مکرر پهپاد هدهد حزب الله لبنان از مراکز و پایگاه‌های امنیتی و نظامی و تاسیسات و زیرساخت‌های دولتی در سرزمین‌های اشغالی و حیفا و تل آویو و نهاریا و صفد و طبریا اشاره و تاکید کرد که این تصاویر در اختیار حزب الله قرار گرفته تا تکلیف خود برای تخریب آنها را در جنگی طولانی مدت انجام دهند و پیروزی خود را به صورت تدریجی و درست به همان صورت که سید حسن نصرالله در سخنان تاریخی خود در آغاز جنگ فرسایشی غزه اعلام کرد، جشن بگیرد.

وی خاطرنشان کرد که نتانیاهو تاوان سختی برای شهادت یحیی سنوار خواهد پرداخت و درست مانند به شهادت رساندن سید حسن نصرالله و حتی بیشتر از آن در این اقدام نیز پشیمان خواهد شد.

عطوان با اشاره به اینکه مطالب این مقاله رؤیا پردازی نیست، تصریح کرد که این تحلیل بر اساس بیانیه‌های اتاق عملیات مقاومت اسلامی است که کاملاً صادقانه است و دیروز اعلام کرده که در عملیات خود وارد مرحله دوم شده و موشک‌های دقیق و پهپادهای دقیق‌تر خود را مورد استفاده قرار خواهد داد و آنها را به سمت اهداف استراتژیک دشمن صهیونیستی شلیک خواهد کرد. پهپادی که اتاق خواب بنیامین نتانیاهو را هدف قرار داد، آغازی بر این روند خواهد بود.

این تحلیلگر منطقه‌ای تاکید کرد که مقاومت تنها به دنبال ترور نتانیاهو و گالانت و هالیوی نیست، بلکه می‌خواهد تمامی پروژه صهیونیستی را ریشه کن کند، پروژه‌ای سرطانی که امنیت و ثبات بشریت نه تنها در خاورمیانه بلکه در تمام جهان را از بین برده و آن را به سمت جنگ‌های جهانی و چه بسا هسته‌ای می‌کشاند.

منبع: مهر

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *