پلتفرم WonderHero فروش Mystery Box را در Binance NFT شروع کرد

به گزارش سیگنال به نقل از آکادمی هلاکوئی،

برای برجسته کردن آخرین دستاوردهای مهم، WonderHero RPG فروش Mystery Box را در بازار توکن های غیرمثلی (NFT) توسط بزرگترین صرافی متمرکز جهان یعنی بایننس، اعلام می کند.

فروش Mystery Box توسط WonderHero قبل از آزمایش بتا آغاز شد

طبق اعلام رسمی که توسط تیم WonderHero به اشتراک گذاشته شده است، از 30 نوامبر 2021 (9 آذر)، علاقه مندان به GameFi می توانند یکی از 40 نسخه Mystery Box را خریداری کنند.

در مجموع 5000 جعبه برای خرید در دسترس خواهد بود. از این تعداد، 120 عدد دارای رتبه پنج ستاره خواهند بود. به این ترتیب، هر شرکت کننده شانس 2/4 درصدی برای به دست آوردن جعبه های فوق نادر با رتبه برتر را دارد.

هر جعبه شامل پنج NFT است: یک قهرمان، سلاح او و سه تجهیزات درون بازی. قیمت خالص این دارایی ها در مجموع 500 دلار بایننس (BUSD) است، در حالی که در طول فروش Mystery Box، فقط با 150 دلار در دسترس خواهد بود.

برای شروع بازی، بازیکنان به یک قهرمان و یک سلاح نیاز دارند. بنابراین، “Mystery Box” یک بسته شروع بهینه برای علاقه مندان به GameFi تازه کار است.

استیک NFT برای دریافت پاداش های WND

در ماه دسامبر (آذر)، تیم WonderHero قرار است وارد مرحله آزمایش بتای خود شود و ماژول استیک NFT، بازار NFT و مکانیزم های اصلی گیم پلی آن را راه اندازی کند.

WonderHero بر روی موبایل برای هر دو دستگاه اندروید و iOS در دسترس است. در حال حاضر، این برنامه به کاربران خود اجازه داد و ستد، مبادله و کسب NFT را می دهد.
WonderHero یکی از اولین محصولات GameFi است که به کاربران خود این امکان را می دهد تا NFT های خود را برای پاداش های دوره ای WND استیک کنند. در عوض، توکن های WND را می توان برای مدیریت و خرید دارایی های درون بازی در WonderHero استفاده کرد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.

منبع: U.today

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.