پشتیبانی توئیتر و دیسکورد از گالری NFT سولانا تعبیه شده در Audius

پشتیبانی توئیتر و دیسکورد از گالری NFT سولانا تعبیه شده در Audius

هدف از عملکرد جدید “تعبیه شده” در Audius بهبود تعامل طرفداران موسیقی با سازندگان آن از طریق پذیرش NFT و ادغام وب 3.0 است.

پلتفرم پخش موسیقی مستقر در کالیفرنیا Audius قابلیت جدیدی را منتشر کرد . این قابلیت به هنرمندان و طرفداران آن ها این امکان را می‌دهد که توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را در وبلاگ‌ها و پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مختلف مانند توییتر و Discord قرار دهند.

برای فعال کردن این ویژگی، هنرمندان باید حساب‌های Audius خود را با کیف پول Phantom، یک کیف پول رمزنگاری شده در اکوسیستم Solana، متصل کنند. این شرکت با هدف افزایش قابلیت شناخت NFT های سولانا اظهار داشت:

« دارندگان NFT می توانند کلکسیون های خود را از دو بلاک چین بزرگ در توییتر، وبلاگ های شخصی و وب سایت ها جاسازی کنند. به لطف این ویژگی جدید، کلکسیون ها بیشتر وارد جریان اصلی می شوند .»

پلتفرم استریم موسیقی مبتنی بر بلاک چین میزبان هنرمندان محبوبی از جمله Katy Perry، Nas و The Chainsmokers است و شاهد رشد بیش از هفت برابری تعداد کاربران در سال 2021 بوده است.

در حالی که پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی امکان استفاده از تصاویر JPEG را می‌دهند، قابلیت تعبیه شده توسط Audius ابرداده NFT را نمایش می‌دهد که می‌تواند توسط هنرمندان برای بازاریابی و فروش استعدادهایشان استفاده شود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.