پزشکیان: باید جلوی اسرائیل را گرفت

پزشکیان: باید جلوی اسرائیل را گرفت
خلاصه اخبار

رئیس‌جمهوری گفت: ولی این خطر وجود دارد که آتش اتفاقاتی که می‌افتد کل منطقه را بگیرد و منجر به کارهای دیگر شود که باید جلویش را گرفت و اسرائیل را وادار کرد که از این غلط‌ها نکند.

به گزارش ایسنا، مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با شبکه سی‌ان‌ان اظهار کرد: آن‌چه که در لبنان اتفاق افتاد، یک فاجعه انسانی است. قبل از پاسخ حزب‌الله،‌ باید سازمان ملل و کشورهایی که ادعای حقوق بشر می‌کنند، رژیم صهیونیستی را وادار کنند که سر جای خودش بنشیند.

وی افزود: هر انسانی در دنیا با دیدن چنین فجایعی شرمنده می‌شود؛ حالا حزب‌الله چکار خواهد کرد؟ طبیعتا در مقابل آن هواپیماهایی که می‌آیند و بمباران می‌کنند چه کار می‌تواند بکند؟ مجبور است با چیزی که دارد، دفاع کند.

پزشکیان گفت: ولی این خطر وجود دارد که آتش اتفاقاتی که آنجا می‌افتد کل منطقه را بگیرد. این برای دنیا و برای آینده کره زمین خطرناک باشد و منجر به کارهای دیگر شود که باید جلویش را گرفت، باید اسرائیل را وادار کرد که از این غلط‌ها نکند.

رئیس‌جمهوری در پاسخ به این پرسش مجری که اقدامات رژیم صهیونیستی پاسخ به موشک‌باران شدن از سوی حزب‌الله است، تصریح کرد: شما باور می‌کنید؟ در غزه همین اسرائیل چقدر آدم کشته است؟ بیش از 41 هزار نفر را کشته است. چه کار کردند با اسرائیل که دارند زن و بچه و مدرسه‌ای و پیر و جوان و بیمارستان و درمانگاه را بمباران می‌کنند؟

وی افزود: در تمام مدت جنگ چند نفر از اسرائیل مردند؟ که آنان دارند این میزان افراد را در غزه بمباران می‌کنند؟ بچه‌ها و زنان و پیران و کسانی که در بیمارستان هستند مگر کسی را کشته‌اند؟ همین امروز در سازمان ملل می‌گفتند 200 نفر از اعضای سازمان ملل را شهید کرده‌اند. چه کسی حرف‌های اسرائیل را باور می‌کند؟

ادامه دارد

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *