پرندگان ماه (Moonbirds) به رتبه اول NFTها رسید

پرندگان ماه (Moonbirds) به رتبه اول NFTها رسید

یک پروژه NFT تازه راه‌اندازی شده بر بستر اتریوم یا نام Moonbirds  پس از فروش 290 میلیون دلاری تنها در چهار روز به صدر جدول حجم معاملات NFT صعود کرد.

در مجموع 10000 NFT از این مجموعه تولید شده توسط کامپیوتر وجود دارد که به‌سرعت در 16 آوریل با قیمت 2.5 اتر (ETH) به‌ازای هر NFT یا 7700 دلار با قیمت فعلی اتریوم فروخته شد.

قیمت کف (حداقل میانگین فروش) از آن زمان در بازارهای ثانویه افزایش‌یافته است، به‌طوری که در OpenSea در حال حاضر مبلغ سنگین 18.45 ETH (56800 دلار) را نشان می‌دهد.

بر اساس داده‌های CryptoSlam، این پروژه بیش از 289.9 میلیون دلار فروش ثانویه داشته است به همین دلیل این پروژه  در پرفروش‌ترین مجموعه NFT در شاخص‌های هفت‌روزه و 30 روزه و همچنین رتبه دوم را در 24 ساعت گذشته قرار گرفته است.

بر اساس اطلاعات DappRadar ،یکی از NFTهای این مجموعه نهمین فروش بزرگ کل مجموعه‌های NFT را در هفته گذشته با 135 ETH (410000 دلار) به دست آورد.

طبق نقشه راه پروژه، مزایای هولدر‌های اینNFTها شامل دسترسی اولویت‌دار به تخفیف‌های آینده، باشگاه عضویت، کالا و دسترسی زودهنگام به پلتفرم متاورس آینده به نام «Project Highrise» خواهد بود. مجموعه Moonbirds NFT توسط PROOF Collective تأسیس شد که روی چندین پروژه NFT کار می‌کند و همچنین به‌عنوان یک باشگاه اجتماعی انحصاری برای 1000 دارنده PROOF Collective NFT عمل می‌کند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها