پایگاه دریایی رژیم صهیونیستی هدف حمله حزب‌الله قرار گرفت

پایگاه دریایی رژیم صهیونیستی هدف حمله حزب‌الله قرار گرفت
خلاصه اخبار

حزب الله لبنان صبح امروز پایگاه دریایی «ستیلا ماریس» را در سرزمین های اشغالی هدف حملات موشکی قرار داد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش منابع لبنانی، حزب الله لبنان از صبح امروز (دوشنبه) تاکنون چندین پایگاه و محل تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی از جمله پایگاه دریایی «ستیلا ماریس» را در سرزمین های اشغالی هدف حملات موشکی قرار داده است.

حزب الله با انتشار بیانیه ای اعلام که در راستای حمایت از مردم غزه و پشتیبانی از مقاومت فلسطین و دفاع از لبنان و مردم آن و همچنین پاسخ به تجاوزهای دشمن صهیونیستی به روستاها و غیرنظامیان، ساعت7:30 صبح امروز (دوشنبه) پادگان «زبدین» در مزارع اشغالی شبعا را با چندین موشک هدف قرار داده و موشک ها به طور مستقیم به این پادگان اصابت کرده اند.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه دیگری تاکید کرد که در همین چارچوب و با ندای «لبیک یا نصرالله» ساعت9:30 صبح امروز با چند فروند موشک پایگاه دریایی «ستیلا ماریس» ارتش رژیم صهیونیستی واقع در شمال غرب حیفا را هدف قرار داده است.

در این بیانیه آمده است که مقاومت اسلامی لبنان همواره حاضر و آماده دفاع از کشور و مردم شجاع و مظلوم آن باقی خواهد ماند و در انجام وظیفه خود در مقابله با دشمن دریغ نخواهد کرد.

بر اساس این گزارش، حزب الله لبنان ساعت 10:45 دقیقه صبح امروز تجمع نظامیان صهیونیستی در جنوب منطقه مارون الراس را هم هدف حملات راکتی قرار داد.

نیروهای این جنبش همچین ساعت01:05 دقیقه بامداد تجمع نظامیان دشمن صهیونیستی در منطقه «اللبونه» را هدف حملات موشکی قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان ساعت 01:15 دقیقه بامداد نیز تجمع نظامیان رژیم دشمن صهیونیستی در منطقه «خله ورده» را با چند فروند موشک هدف قرار داد.

نیروهای حزب الله ساعت 00:02 دقیقه بامداد نیز همین منطقه را هدف حملات موشکی قرار داده بودند.

ساعت 03:15 دقیقه بامداد هم تعدادی از نیروهای پیاده ارتش رژیم صهیونیستی تلاش کردند که از سمت منطقه «مرکبا» در جنوب لبنان وارد این کشور شوند که نیروهای حزب الله آن ها را هدف حملات راکتی قرار دادند.

همچنین ساعت 3:40 دقیقه بامداد نیروهای مقاومت اسلامی لبنان برای بار دوم تجمع نظامیان دشمن در اللبونه را هدف حملات موشکی قرار دادند.

نیروهای حزب الله دیروز (یکشنبه) نیز شماری از مواضع نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند که به کشته و مجروح شدن شمار زیادی از آنها منجر شد. در مهم ترین حملات، پادگان تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه بنیامینا در جنوب شهر حیفا در شمال سرزمین های اشغالی هدف حملات پهپادهای گرفت که بنا به اذعان صهیونیستها، تاکنون 4 نظامی کشته و 67 نفر دیگر نیز زخمی شده اند.

منبع: العالم

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *