پاسخ وزیر کشاورزی به اعتراض نمایندگان درباره قیمت تضمینی گندم: قبول دارم اما قیمت تعیین شده!

پاسخ وزیر کشاورزی به اعتراض نمایندگان درباره قیمت تضمینی گندم: قبول دارم اما قیمت تعیین شده!
خلاصه اخبار

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در گفت‌وگو با تجارت‌نیوز خبر داد وزیر هم منصفانه نبودن قیمت تضمینی گندم را قبول دارد اما در جلسه‌ای که با حضور او تشکیل شده گفته است قیمت دیگر تعیین شده و کاری از دستش برنمی‌آید.

به گزارش تجارت نیوز ،

بعد از آن همه هیاهو و اعتراض و تاخیر در تعیین قیمت تضمینی گندم نهایتاً شورای تعیین قیمت اقلام کشاورزی رقم 20 هزار و 500 تومان را برای خرید تضمینی گندم تعیین کرد. قیمتی که البته اعتراض جامعه گندمکاران را برانگیخت و نماینده گندمکاران در شورا مصوبه آن را امضا نکرد. 

همان زمان نمایندگان عضو کمیسیون کشاورزی مجلس اعلام کردند که آنها هم به قیمت تعیین‌شده اعتراض دارند و قول دادند در جلساتی با غلامرضا نوری قزلجه وزیر کشاورزی و دیگر مسئولان برای اصلاح این قیمت تلاش کنند. 

حالا اسفندیار عبداللهی، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، در گفت‌وگو با تجارت‌نیوز خبر داده وزیر هم منصفانه نبودن قیمت تضمینی گندم را قبول دارد اما در جلسه‌ای که با حضور او تشکیل شده گفته است قیمت دیگر تعیین شده و کاری از دستش برنمی‌آید.

باید کار کارشناسی بیشتر و دقیق‌تری در تعیین قیمت تضمینی گندم انجام می‌شد

نماینده مرودشت و پاسارگاد درباره جزئیات جلسه با وزیر جهاد کشاورزی به تجازت‌نیوز گفت: هفته گذشته با وزیر جهاد کشاورزی جلسه داشتیم. دوستان در کمیسیون بحث ترمیم قیمت خرید تضمینی گندم را مطرح کردند. کمیسیون کشاورزی به این قیمت اعتراض دارد چون ما معتقدیم باید کار کارشناسی بیشتری روی آن انجام می‌شد و با کارشناسی دقیق قیمت‌گذاری می‌کردند. 

عبداللهی ادامه داد: آقای نوری گفتند ما هم این موضوع را قبول داریم اما به هر حال قیمت امسال تعیین شده است. مجدداً امروز در کمیسیون این موضوع طرح می‌شود و ما درباره آن بحث می‌کنیم.

منبع: تجارت نیوز

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *