پاسخ الحشد الشعبی به بیانیه آیت‌الله سیستانی درباره لبنان

پاسخ الحشد الشعبی به بیانیه آیت‌الله سیستانی درباره لبنان
خلاصه اخبار

رئیس تشکیلات الحشد شعبی عراق در پی بیانیه مرجعیت عالی قدر دینی در مورد حملات رژیم صهیونیستی به لبنان، بر آمادگی کامل خود برای ارائه هرگونه کمک ممکن به لبنان تاکید کرد.

العالم- عراق

“فالح الفیاض” رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق، همبستگی کامل خود را با ملت لبنان در برابر استکبار رژیم صهیونیستی و ماشین کشتار روزانه اعلام کرد.

وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد بر اثر حملات امروز (دوشنبه) رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف در جنوب لبنان، تاکنون 274 تن شهید و 1024 تن دیگر زخمی شده‌اند.
الفیاض آمادگی کامل خود را برای ارائه هر نوع کمک ممکن در سطح امدادرسانی، پزشکی و انسانی اعلام کرد.

وی از الحشد الشعبی خواست ضمن هماهنگی با دولت عراق و نهادهای رسمی، کمک و حمایت انسانی از ملت لبنان داشته باشند.

پیشتر دفتر حضرت آیت الله العظمی سیستانی، مرجع عالیقدر شیعیان در بیانیه‌ای درباره تجاوز مستمر رژیم صهیونیستی علیه لبنان اعلام کرد: در این روزهای سختی که مردم لبنان سپری می‌کنند و به طور فزاینده‌ای با تجاوز وحشیانه اسرائیل با روش‌های وحشیانه‌ای از قبیل انفجار تعداد زیادی وسایل ارتباط شخصی و موارد مشابه آن و هدف قرار دادن منازل مملو از شهروندان حتی زنان و کودکان و حملات شدید به ده‌ها روستا و شهر در جنوب بقاع روبرو هستند که تاکنون منجر به شهادت و زخمی شدن شمار زیادی از نیروهای قهرمان مقاومت و غیرنظامیان بی‌گناه و آوارگی دهها هزار نفر از خانه و کاشانه خود انجامیده است، مرجعیت عالی دینی مراتب همبستگی و همدردی خود را با عزیزان لبنانی در مصیبت‌ها و رنج های بزرگ آنها ابراز می کند و از خداوند متعال مسئلت می‌نمایند که حافظ آنها باشد.

همچنین مرجعیت عالی دینی ضمن درخواست از هر تلاشی برای توقف این تجاوز وحشیانه مستمر و محافظت از مردم لبنان در برابر تاثیرات ویرانگر آن، از مومنان می خواهد آنچه را که به کاهش رنج و تامین نیازهای انسانی آنها کمک می‌کند، انجام دهند.

منبع: العالم

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *