پاداش بنیاد کاردانو به هکرها

پاداش بنیاد کاردانو به هکرها
خلاصه اخبار

فهرست عناوینکاردانو در تلاشی برای ایمن سازی بیشتر شبکه خود در برابر هکرهای کلاه سیاه بیان کرده که پاداش را برای هر کسی که هر گونه آسیب پذیری را در شبکه کشف کرده و به تیم توسعه دهنده گزارش دهد، دو برابر می کند. بر اساس اطلاعات موجود، برنامه پاداش باگ پروژه به رهبری چارلز […]

کاردانو در تلاشی برای ایمن سازی بیشتر شبکه خود در برابر هکرهای کلاه سیاه بیان کرده که پاداش را برای هر کسی که هر گونه آسیب پذیری را در شبکه کشف کرده و به تیم توسعه دهنده گزارش دهد، دو برابر می کند.

بر اساس اطلاعات موجود، برنامه پاداش باگ پروژه به رهبری چارلز هاسکینسون دارای یک سیستم پاداش چهار سطحی برای اشکالات موجود در کیف پول کاردانو یا گره‌های کاردانو است.

پیش از این، هر باگ‌ کم‌ریسکی که در کیف پول کاردانو یافت می‌شد، 300 دلار پاداش داشت که اکنون به 600 دلار افزایش یافته است و باگ‌ های متوسط ​​اکنون 2000 دلار جایزه دریافت می کنند، در حالی که باگ‌ های پرخطر 6000 دلار دریافت می کنند.

در نهایت، یک هکر کلاه سفید که یک باگ‌ مهم را تشخیص دهد، 7500 دلار پاداش می گیرد.

باگ‌ بحرانی بالاترین پاداش را به خود اختصاص می‌دهد، زیرا باید فوراً باگ‌ها بررسی شوند.

از سوی دیگر باگ‌های کشف شده در گره‌های کاردانو پاداش بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند.

لازم به ذکر است که بنیاد کاردانو اعلام کرده است که جوایز پاداش افزایش یافته تنها به مدت شش هفته از 14 فوریه تا 25 مارس 2022 ادامه خواهد داشت.

این بنیاد طی سه ماه گذشته 11 گزارش دریافت کرده است و 2300 دلار پاداش به دو هکری که کشفیات آنها واقعی بوده است، پرداخت کرده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها