ویدئوی معرفی سدان تازه وارد ژاپنی؛ هوندا سیتی چه مشخصاتی دارد؟

ویدئوی معرفی سدان تازه وارد ژاپنی؛ هوندا سیتی چه مشخصاتی دارد؟
خلاصه اخبار

هوندا سیتی یکی از جدیدترین سدان های ژاپنی است که وارد بازار ایران شده و به عنوان یک محصول وارداتی می تواند علاقه مندان بسیاری را به خود جذب کند. این سدان تازه وارد ژاپنی یکی از آن خودرو هایی است که سابقه بسیار طولانی داشته و تا کنون ۷ نسل از آن روی خط […]

هوندا سیتی یکی از جدیدترین سدان های ژاپنی است که وارد بازار ایران شده و به عنوان یک محصول وارداتی می تواند علاقه مندان بسیاری را به خود جذب کند. این سدان تازه وارد ژاپنی یکی از آن خودرو هایی است که سابقه بسیار طولانی داشته و تا کنون 7 نسل از آن روی خط تولید رفته است.

جدیدترین خانواده این خودرو که فیس لیفتی از نسل هفتم محسوب می شود در سال 2023 عرضه شده و شرکت آذریورد سال در تلاش است تا این خودرو را وارد بازار ایران کند. اما این سدان تازه وارد چه مشخصات و امکاناتی دارد؛ موضوعی است که در این مطلب سعی داریم به طور مختصر به آن بپردازیم.

طراحی بدنه

سدان تازه وارد ژاپنی در بخش طراحی بدنه، سبک طراحی قابل قبولی را ارائه می دهد و سبک طراحی آن به گونه ای است که می تواند مخاطب را به خود جذب کندد. استفاده از چراغ های کشیده و همچنین سپر جلو برآمده این خودرو کمی جلوه تهاجمی به این خودرو داده است. اما در نما های جانبی شاهد طراحی یکنواخت و به نسبت ساده ای هستیم اما فرم طراحی و دیزاین رینگ های آلومینیومی کمی از سادگی این بخش ها کاسته است.

در بخش عقب هوندا سی تی شاهد طراحی به نسبت هماهنگی با دیگر بخش های این خودرو هستیم چرا که برآمدگی های موجود در این قسمت و فرم طراحی های سپر و گرافیک چراغ های عقب این خودرو کمی طراحی این بخش را اسپرت کرده است.

مشخصات فنی سدان تازه وارد ژاپنی

قلب تپنده هوندا سیتی یک پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی است که این پیشرانه می تواند روی هم رفته 121 اسب بخار قدرت و 145 نیوتن متر گشتاور را تولید و از طریق جعبه دنده اتوماتیک CVT به چرخ های جلو منتقل کند.

سیستم تعلیق به کار رفته در بخش جلو این خودرو از نوع مک فرسون بوده و در بخش عقب این خودرو از سیستم تعلیق توییست بیم استفاده شده است. با اینکه این سیستم تعلیق چندان بروز نیست اما عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش می گذارد.

مصرف سوخت میانگین این خودرو تازه وارد ژاپنی به ازای هر 100 کیلومتر تنها 6.2 لیتر است که عدد بسیار خوبی به شمار می رود.

طراحی و دیزاین داخل کابین و امکانات

کابین این خودرو طراحی آن چنان بروزی ندارد و در این خودرو شاهد طراحی ساده ای هستیم با این حال نمی توانیم به طراحی این خودرو ایراد های اساسی گرفت چرا که متریال و سبک طراحی این خودرو راضی کننده است و امکانات قابل قبولی را در این خودرو می توان مشاهده کرد.

امکاناتی نظیر؛ شش کیسه هوای 10 نقطه‌ای، کنترل پایداری، کروز کنترل، فرمان برقی، پدل شیفتر، استارت دکمه‌ای، سیستم ورود بدون کلید، دوربین دنده عقب، سیستم تهویه اتوماتیک، سیستم پایش فشار باد تایرها، نمایشگر 8 اینچی مالتی مدیا، سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی، حسگر نور، اندروید اتو و اپل کارپلی، چراغ‌های LED، رینگ آلومینیومی، نمایشگر 8 اینچی لمسی، حالت های مختلف رانندگی و… از جمله امکاناتی است که هوندا سیتی دیده می شود.

مرجع: آخرین خودرو

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *