وزیر ارتباطات به کمیسیون امنیت ملی درباره عملیات تروریستی در لبنان گزارش داد

وزیر ارتباطات به کمیسیون امنیت ملی درباره عملیات تروریستی در لبنان گزارش داد
خلاصه اخبار

تهران – ایرنا – سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از گزارش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا ، ابراهیم رضایی در توضیح نشست فوق العاده امروز دوشنبه – 2 مهرماه – کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: این نشست به منظور بررسی ابعاد تروریستی انفجار پیجرها در لبنان با حضور ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دستیار وزیرامورخارجه و مدیرکل غرب آسیا و شمال آفریقا و حضور سایر اعضای کمیسیون برگزار شد.

وی افزود: وزیر ارتباطات توضیحاتی درباره ابعاد عملیات تروریستی در لبنان و پیشگیری از حوادث مشابه در کشور ارائه داد و به این نکته اشاره کرد که این عملیات ترکیبی و حاصل آلودگی صنعتی بوده و پیجرها بیشتر در حوزه بهداشت و درمان کاربرد داشته است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: او در این موضوع به این نکته اشاره کرد که باید به سمت بومی سازی تجهیزات حرکت کنیم و این موضوع در دستور کار وزارتخانه است تا تجهیزات مخابراتی در راستای تولید داخل بومی سازی شده و قطعا تولیدات این حوزه مورد حمایت قرار خواهد گرفت تا موجبات صادرات آن را هم فراهم کنیم.

منبع: ایرنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *