وزارت بهداشت غزه:رژیم اشغالگر در حال نابودسازی شمال نوار غزه است/مقابله گروه‌های مقاومت در جبالیا

وزارت بهداشت غزه:رژیم اشغالگر در حال نابودسازی شمال نوار غزه است/مقابله گروه‌های مقاومت در جبالیا
خلاصه اخبار

رژیم صهیونیستی به پیشروی خود در شمال نوار غزه ادامه داده و مانع از انتقال سوخت به بیمارستان‌های این منطقه می‌شود، در مقابل گروه‌های فلسطینی عملیات‌های متعددی را علیه خودروهای زرهی ارتش اشغالگر انجام داده و یک گروه پیاده‌نظام را در اردوگاه جبالیا هدف قرار دادند، همچنین آنها گروهی از نیروهای ویژه ارتش اشغالگر را در منزلی از قبل بمب‌گذاری شده گرفتار کرده و حملاتی را علیه شهرک‌های اشغالی واقع در منطقه غلاف غزه انجام دادند.

به گزارش ایسنا، مدیر بیمارستان‌های صحرایی وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز جمعه با اعلام اینکه رژیم صهیونیستی در حال نابودسازی شمال نوار غزه است، گفت: بیمارستان‌ها به دلیل تعداد زیاد شهدا و زخمی‌ها قادر به خدمات‌دهی نیستند و رژیم اشغالگر عامدانه مانع از انتقال سوخت می‌شود.

به گزارش شبکه خبری «الجزیره»، این مسوول وزارت بهداشت غزه اظهار کرد: کادر امدادگر به دلیل حملات امکان دسترسی به شهدا و زخمی‌ها را ندارند و حیاط بیمارستان «شهید کمال عدوان» نیز کمی قبل هدف حمله قرار گرفت.

هم‌چنین برخی منابع اعلام کردند که خودروهای زرهی رژیم صهیونیستی به سمت پناهگاه‌های آوارگان در حال پیشروی بوده و آوارگان فلسطینی در مدرسه «ابوحسین» واقع در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه را هدف قرار می‌دهند.

خبرنگار الجزیره نیز از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اطراف چهارراه «نصار» در اردوگاه جبالیا خبر داد.

در مقابل گروه‌های مقاومت فلسطین در سیصد و هفتاد و هشتمین روز از حماسه طوفان الاقصی و با وجود شهادت چهره‌های برجسته‌ای از رهبران آن، به عملیات‌های خود برای مقابله با دشمن صهیونیستی ادامه می‌دهند.

گردان‌های شهدای الاقصی، شاخه نظامی جنبش فتح در عملیاتی مشترک با گردان‌های شهید عبد القادر الحسینی یک تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق اردوگاه جبالیا منفجر کردند.

گردان‌های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس یک دستگاه تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را با یک بمب با قابلیت انفجاری بالا در شرق اردوگاه جبالیا منهدم کرد، هم‌چنین القسام یک تانک مرکاوای دیگر را با راکت ضد زره یاسین 105 در نزدیکی مدرسه‌ «شادیه» در غرب اردوگاه هدف قرار داد.

رسانه نظامی گردان‌های القسام نیز تصاویری از گرفتار کردن یک گروه از نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی در منزلی از قبل بمب‌گذاری شده در غرب اردوگاه جبالیا را منتشر کرد.

گردان‌های سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز به نوبه خود یک گروه از نیروهای پیاده‌نظام دشمن صهیونیستی را در جریان درگیری در منطقه «ابو شرار» در مرکز اردوگاه جبالیا از فاصله صفر هدف قرار داد.

رسانه جنگ این گردان‌ها تصاویری از هدف قرار دادن سربازان اسرائیلی و خودروهای زرهی‌شان در اردوگاه جبالیا و نیز حملات به 2 شهرک «سدیروت» و «نیرعام» واقع در غلاف غزه را منتشر کرد.

گردان‌های شهید ابوعلی مصطفی، شاخه نظامی جبهه مردمی آزادسازی فلسطین و گردان‌های ناصر صلاح الدین، شاخه نظامی کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین در چارچوب همکاری‌ها میان شاخه‌های نظامی گروه‌های مقاومت فلسطین 2 پایگاه فرماندهی و کنترل دشمن به ترتیب واقع در محور نتزاریم در جنوب شهر غزه و در «جحر الدیک» در شمال استان مرکزی نوار غزه با گلوله‌های خمپاره هدف قرار دادند.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *