واکنش تهران به اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به یک ساختمان مسکونی

واکنش تهران به اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به یک ساختمان مسکونی
خلاصه اخبار

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ،تجاوز تروریستی امروز رژیم صهیونیستی به ساختمانی مسکونی در بیروت را به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی در یک موضع گیری رسانه ای، تجاوز تروریستی امروز رژیم صهیونیستی به ساختمانی مسکونی در منطقه پرجمعیت در بیروت که به شهادت و زخمی شدن جمع زیادی از جمله شهروندان عادی و زنان و کودکان منجر شد را به شدت محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: حمله هوایی وحشیانه و خبیثانه رژیم صهیونیستی به بیروت به فاصله اندکی پس از اقدام وحشیانه و تروریستی این رژیم جنایتکار در کشتار جمعی مردم لبنان با سوءاستفاده از وسایل ارتباطی، نقض فاحش قوانین و مقررات حقوق بین‌الملل و نیز حاکمیت و تمامیت سرزمینی و امنیت ملی لبنان است و لازم است توسط جامعه جهانی با قوی‌ترین عبارات محکوم شود.

کنعانی افزود: تردیدی نیست که رژیم صهیونیستی برخلاف خواست اکثریت قاطع دولت‌ها و ملت‌های جهان مبنی بر ضرورت برقراری آتش‌بس، به دنبال تشدید تنش و توسعه جغرافیای جنگ و درگیری در منطقه است و چنین سیاست خبیثانه‌ای تهدید آشکار و حداکثری صلح و امنیت بین‌المللی است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی با اعلام حمایت قاطع و همبستگی جمهوری اسلامی ایران با ملت، دولت و مقاومت لبنان تاکید کرد: دولت، مردم و مقاومت لبنان برغم حملات وحشیانه اخیر صهیونیست‌ها، ثابت کردند که دست از حمایت شرافتمندانه و افتخارآمیزشان از مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین نخواهند کشید.

سخنگوی وزارت امور خارجه‌ ابراز امیدواری کرد که کشورها و دولت‌های حامی صلح و امنیت بین‌المللی با استفاده از فرصت نشست پیش روی مجمع عمومی سازمان ملل متحد، اقدامات قاطعی را برای متوقف کردن ماشین کشتار جمعی رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و نیز دیگر کشورهای منطقه از جمله لبنان و سوریه اتخاذ کنند .

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *