هیمنه استکبار جهانی رو به افول است

هیمنه استکبار جهانی رو به افول است
خلاصه اخبار

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش گفت: انقلاب اسلامی، یک نگرش جدیدی را در منطقه به وجود آورد که باعث به خطر افتادن منافع استکبار جهانی و افول و انزوای دشمن در منطقه شد.

به گزارش سیگنال به نقل از شبکه خبر

به گزارش خبرگزاری صداو سیما به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت‌الاسلام والمسلمین شعبانعلی صالحی‌نسب، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در شانزدهمین گردهمایی فرماندهان یگان‌های نیروی زمینی ارتش در تهران که با حضور تمامی فرماندهان یگان‌های عمده و مستقل و اراشد روحانیون در ستاد این نیرو برگزار شد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی گفت: دشمن در محاسبات خود در حوزه‌های جنگ اقتصادی، سرد، اطلاعاتی، نیابتی و نرم دچار اشتباه شده است و شکست دشمن در خصوص تهاجم فرهنگی، خود، باعث شده که یک الگو در منطقه در حوزه مقاومت ایجاد کنیم.
وی با بیان این که تنها راه مقابله با جنگ هویتی دشمن، انقلابی ماندن و انقلابی رفتار کردن است، افزود: دشمن به دنبال استحاله انقلاب با ترویج افکار غلط در میان مردم، ایجاد گروه‌های معاند، تشکیلات سیاسی منحرف و احیای فرهنگ غربی است که باید با خردمندی، قاطعانه و منصفانه رفتار کردن، توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی با اشاره به شاخصه‌های انقلابی‌گری عنوان کرد: استقامت، مسئولیت‌پذیری، روحیه و کار جهادی، عزم راسخ، امانت‌داری، ابتکار عمل، مهدویت گرایی، اخلاص و آگاهی از توانایی خود و شناسایی آسیب‌پذیری‌ها از مهم‌ترین شاخصه‌های انقلابی‌گری است.
حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی‌نسب با بیان این که دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است، اظهار کرد: امید به نصرت الهی، راهی است که در پیش راه همه مسلمین جهان قرار دارد و باید بدون توجه به مشکلات روبه‌رو، در جهت تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی بکوشیم.
وی با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمن در حوزه‌های دفاعی، امنیتی و فرهنگی تصریح کرد: این موضوع نشان می‌هد که دشمنان در حوزه‌های مختلف در حال توطئه پراکنی هستند که بحمدالله با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و مقاومت مردم، هیمنه دشمن رو به افول است
و این نوید را به ما می‌دهد که انقلابی بمانیم و با تزریق امید به زیر مجموعه خود، با کادرسازی در تراز انقلاب، به اهداف و آرمان‌های خود برسیم.
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی با بیان این که در حوزه حفظ قرآن، از 4500 حافظ به 17 هزار حافظ در سطح یگان‌های نزاجا رسیده‌ایم، بیان کرد: با برنامه‌ریزی مدون، این رقم در سال جدید، دو برابر خواهد شد. هم‌چنین هر یک از کارکنان و خانواده‌های آن‌ها باید هر سال در یکی از دوره‌های بصیرت شرکت کنند و کار چهره به چهره در خصوص رفع شبهه به یکی از اولویت‌های ما تبدیل شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی‌نسب با بیان این که انقلاب اسلامی، یک نگرش جدید در منطقه را به وجود آورد که باعث به خطر افتادن منافع استکبار جهانی در منطقه شد، ادامه داد: ایران اسلامی باعث شده که یک الگو در منطقه در حوزه مقاومت ایجاد شود و قدرت و هیمنه دشمن رو به افول رود.
وی در پایان با اشاره به این که موضوع مهم “جهاد تبیین” در هر 8 قرارگاه منطقه‌ای این نیرو برگزار شده است، خاطر نشان کرد: باید جهاد تبیین را به صورت مصداقی بیان کنیم و با طرح مسائل و نیاز‌های روز جامعه، در جهت رفع شبهات در میان مردم، گام‌های مناسبی برداریم. در واقع اگر هر کسی که یک مجموعه را مدیریت می‌کند، زیر مجموعه خود را عائله تحت تفکل خود قرار دهد، پیشرفت چشمگیری را شاهد خواهیم بود.