هوکشتاین در لبنان غافلگیر خواهد شد/ حزب الله و سلاح جدید

هوکشتاین در لبنان غافلگیر خواهد شد/ حزب الله و سلاح جدید
خلاصه اخبار

یکی از نمایندگان سابق پارلمان لبنان به اهداف سفر فرستاده رئیس جمهور آمریکا به لبنان پرداخت و اعلام کرد که او دست خالی برمی گردد زیرا حزب الله در مرحله به کارگیری سلاح جدید و پیشرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حسن یعقوب نماینده سابق پارلمان لبنان با اشاره به تشدید حملات صهیونیستها همزمان با سفر عاموس هوکشتاین فرستاده رئیس جمهور آمریکا به لبنان به اهداف سفر فرستاده جو بایدن به لبنان پرداخت.

وی افزود: هوکشتاین به دنبال این است که اوضاع چگونه است و مقاومت تسلیم خواسته ها خواهد شد و عقب نشینی خواهد کرد و رئیس جمهوری مورد نظر آمریکا روی کار خواهد آمد یا خیر.

این نماینده تاکید کرد: هوکشتاین با اوضاع غافلگیرکننده روبرو خواهد شد که برخلاف تصورات آمریکاییهاست. مقاومت به اطلاع نبیه بری رئیس پارلمان لبنان رسانده است که در مرحله به کارگیری سلاح جدید و پیشرفته است. ضربات دردناک بیشتری به دشمن وارد خواهد شد و بنابر این باید در وهله اول آتش بس برقرار شود.

وی افزود: این سفر دستاوردی به همراه نخواهد داشت. این آخرین سفر قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و قبل از حمله اسرائیل به ایران است که به دنبال آن واکنش ایران و تنش بزرگ را به همراه خواهد داشت.

منبع: مهر

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *