همکاری شرکت پاناسونیک با بیت کوینِ ژاپنی! ماجرا چیست؟

همکاری شرکت پاناسونیک با بیت کوینِ ژاپنی! ماجرا چیست؟

شرکت بزرگ پاناسونیک (Panasonic) با پلتفرم جاسمی (Jasmy) برای راه‌اندازی یک پلتفرم وب ۳ به منظور ادغام داده‌های شخصی در بخش اینترنت اشیا (IoT) همکاری کرده است. این پلتفرم جدید بر اساس یکی از محصولات جاسمی به اسم «Personal Data Locker» ساخته خواهد شد.

 جاسمی و پاناسونیک همکاری خود را از ماه فوریه (بهمن) آغاز کردند، اما این موضوع را در تاریخ ۲۶ مارس (۷ فروردین) علنی کردند. این پلتفرم جدید علاوه بر بهبود زمان پردازش، امکان ذخیره‌سازی امن داده‌ها و کنترل دسترسی کاربران به اطلاعات شخصی‌شان را فراهم می‌کند. در بیانیه مربوط به این همکاری آمده است:

  • این پلتفرم رویکردهای جدیدی را در فناوری وب ۳ ادغام می‌کند و با تاکید بر سرعت بالا توسعه می‌یابد. ما پلتفرم خود را به عنوان یک پلتفرم منبع باز راه‌اندازی می‌کنیم و به جذب کاربران جدید ادامه می‌دهیم. هدف ما استفاده از این پلتفرم در بخش‌های مختلف است.
اخبار و تحلیل‌های لحظه‌ای ارزهای دیجیتال را می‌توانید از کانال سیگنال دنبال کنید:

هیروشی هارادا (Hiroshi Harada)، مدیر ارشد مالی جاسمی که در شبکه‌های اجتماعی با نام هارا شناخته می‌شود؛ اعلام کرده است که این پلتفرم جدید ظرف ۳ تا ۶ ماه آینده ساخته خواهد شد. طبق وب‌سایت جاسمی، پلتفرم Personal Data Locker تنها مقدار هش (hash value) را روی بلاکچین مدیریت می‌کند و فایل‌های داده را در یک شبکه غیرمتمرکز ذخیره می‌نماید. به لطف این سیستم، دیگر ظرفیت ذخیره‌سازی بلاک‌های منفرد و اندازه‌ بالای فایل‌های مختلف مشکل‌آفرین نخواهد بود.

ساختار پلتفرم Personal Data Locker

جاسمی در سال ۲۰۱۶ توسط مدیران سابق سونی تأسیس شد و در سال ۲۰۲۱ توکن جاسمی (JASMY) را در صرافی‌های مختلف لیست کرد. این شرکت در وب‌سایت خود اعلام کرده است که «به عنوان بیت‌کوین ژاپنی شناخته می‌شود».

منبع: Cointelegraph

برچسب‌ها