همت جانانه ورزشکاران ایرانی در پارالمپیک نمود واقعی عشق و ایثار بود

همت جانانه ورزشکاران ایرانی در پارالمپیک نمود واقعی عشق و ایثار بود
خلاصه اخبار

تعدادی از نمایندگان مجلس با تبریک به مدال‌آوران در مسابقات پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ بیان کردند که دیدن همت جانانه و مرام پهلوانانه قهرمانان و ورزشکاران ایران عزیزمان در پارالمپیک نمود واقعی عشق و ایثار بود.

به گزارش ایسنا، بازی‌های پارالمپیک 2024 پاریس با کسب 8 طلا، 10 نقره و 7 برنز و قرارگرفتن ایران در رده چهاردهم به پایان رسید.

ساره جوانمردی در پاراتیراندازی، امیرحسین علیپور، یاسین خسروی و سعید افروز در پارادوومیدانی، روح‌الله رستمی، علی‌اکبر غریب‌شاهی و احمد امین‌زاده در پاراوزنه‌برداری و تیم ملی والیبال نشسته مدال طلا،‌ فاطمه همتی در پاراتیروکمان، علیرضا بخت و زهرا رحیمی در پاراتکواندو، ظفر ذاکر، حسن باجولوند، مهدی اولاد، هاجر صفرزاده و علی پیروج در پارادوومیدانی، تیم میکس کامپوند (با ترکیب فاطمه همتی و هادی نوری) و سیدمیثم بنی‌طبا در پاراجودو مدال نقره و حامد حق‌شناس در پاراتکواندو، پرستو حبیبی در پرتاب کلاب دوومیدانی، علیرضا مختاری، الهام صالحی و علی‌اصغر جوانمردی در پارادوومیدانی، محمدرضا عرب‌عامری در پاراتیروکمان و محسن بختیار در پاراوزنه‌برداری مدال برنز کسب کردند.

به دنبال افتخارآفرینی ملی‌پوشان ایران در پارالمپیک پاریس،‌ تعدادی از نمایندگان مجلس مطالبی در صفحات شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کردند که در زیر می‌خوانید.

روح‌الله متفکرآزاد عضو هیات رئیسه مجلس:

«دیدن همت جانانه و مرام پهلوانانه قهرمانان و ورزشکاران ایران عزیزمان در پارالمپیک، نمود واقعی عشق بود و ایثار؛ مردان، زنان، پسران و دخترانی که اراده را به تسخیر خود در آورده و توانستن را معنی کردند. تلاش‌هایتان ستودنی بود و افتخاراتتان مایه مباهات ما. خداقوت.»

مهرداد گودرزوند چگینی نماینده رودبار:

«برافراشته پرچم جمهوری اسلامی ایران در پی کسب رتبه چهاردهم و 25 مدال رنگارنگ در پارالمپیک 2024 پاریس توسط پسران و دختران ایرانی را به ملت بزرگ ایران اسلامی، خانواده هایشان و جوانان ساعی و تلاش گر تبریک عرض می نمایم. پاینده باد ایران اسلامی.»

علیرضا عباسی نماینده کرج:

«پایان درخشان ملی پوشان ایران در پارالمپیک 2024 پاریس با 8 مدال طلا، 10 نقره و 7 برنز و کسب رده چهاردهم را به جوانان باغیرت ایران اسلامی که با همت مضاعف خوش درخشیدند و به دفعات پرچم ایران اسلامی را به اهتزاز درآوردند تبریک عرض میکنم، این پیروزی گوارای وجودتان .»

فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین:

«کسب مدال ارزشمند طلای والیبال نشسته پارالمپیک پاریس با حضور کاپیتان تیم ملی از استان قزوین، آقای داود علیپوریان به این قهرمانان وطن، خانواده های محترم و هموطنان عزیزم به ویژه مردم شریف و جامعه ورزش استان قزوین مبارک باد.»

محمد مولوی نماینده آبادان:

«پهلوان صادق بیت سیاح برای مردم ایران و خوزستان فراتر از یک قهرمان ملی است. شاید کسب مدال طلا بعد از مدتی از یادها می رفت ولی صادق عزیز با اهتزاز پرچم ارزش های دینی و ملی تا همیشه در یاد مردم ایران جاودانه خواهی شد. فرزندخوزستان دستت طلا.»

در خلال برگزاری مسابقات پارالمپیک نیز تعداد دیگری از نمایندگان مجلس به ورزشکاران برای کسب مدال در مسابقات پارالمپیک پاریس 2024 تبریک گفته بودند.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *