هشدار نهادهای حقوق بشری سرزمین‌های اشغالی درباره کوچاندن ساکنان غزه

هشدار نهادهای حقوق بشری سرزمین‌های اشغالی درباره کوچاندن ساکنان غزه
خلاصه اخبار

نهادهای حقوق بشری رژیم صهیونیستی به جامعه جهانی هشدار دادند در صورتی که تل‌آویو ساکنان شمال نوار غزه را از مناطق مسکونی‌شان کوچ دهد، آنها نیز در این جنایت شریک خواهند بود.

به گزارش ایسنا، تعدادی از نهادهای حقوق بشری رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای به جامعه جهانی هشدار دادند: شاخص‌های نگران‌کننده‌ای دال بر این وجود دارد که ارتش اسرائیل بدون اعلام قبلی، اجرای «طرح ژنرال‌ها» برای انتقال اجباری تمامی ساکنان شمال نوار غزه با تنگ کردن دایره محاصره منطقه و گرسنگی دادن به آنها را آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری «معا» فلسطین، نهادهای حقوق بشری اسرائیلی که در ائتلاف اسرائیلی آتش‌بس حضور دارند از جمله مسلک، پزشکان حقوق بشر، بتسلیم و ییش دین (قانونی وجود دارد) در ادامه بیانیه خود بار دیگر بر این موضعگیری خود تاکید کردند که این مسوولیت جامعه جهانی است که مانع از جنایات گرسنگی دادن و کوچ اجباری شود و اگر کشورهای جهان همچنان به سیاست انتظار که به اسرائیل فرصت نابودی شمال نوار غزه را می‌دهد، ادامه دهند، آنها هم در این جنایت شریک خواهند بود.

آنها در ادامه نیز از تمامی کشورها و نهادهای بین‌المللی مربوطه خواستند از همین الان اقدام کرده و در این راه از تمامی امکانات موجود چه حقوقی، چه دیپلماتیک و یا اقتصادی برای جلوگیری از این اقدام استفاده کنند.

رژیم صهیونیستی طرحی را برای کوچاندن هزاران فلسطینی باقی مانده در شمال نوار غزه آغاز کرده و در این راستا از انتقال کمک‌های بشردوستانه و سوخت به این مناطق جلوگیری می‌کند.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *