هشدار حزب‌الله به شهرک‌نشینان صهیونیست: از مراکز نظامی دور شوید

هشدار حزب‌الله به شهرک‌نشینان صهیونیست: از مراکز نظامی دور شوید
خلاصه اخبار

حزب‌الله لبنان ضمن هشدار به شهرک‌نشینان صهیونیست برای دوری از مراکز نظامی، تاکید کرد تا زمانی که در لبنان و غزه آتش‌بس برقرار نشود، شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی خالی از سکنه خواهند ماند.

به گزارش ایسنا، اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای که بامداد شنبه منتشر کرد، به ساکنان سرزمین‌های اشغالی هشدار داد از مراکز نظامی رژیم صهیونیستی فاصله بگیرند.

در بیانیه اتاق عملیات حزب‌الله آمده است: ارتش دشمن چند روز پس از اعلام آغاز مانور زمینی در جنوب لبنان، از ترس هدف قرار گرفتن، نمی‌تواند تانک‌ها و خودروهای نظامی خود را نشان دهد و آن‌ها را در مکان های نامعلوم قرار می‌دهد. با این وجود، آن‌ها با موشک و توپخانه هدف قرار می‌گیرند و متحمل خسارات سنگین می‌شوند.

حزب‌الله همچنین اعلام کرد که «دشمن اسرائیلی نتوانست هیچ یک از مواضعی را که قصد پیشروی داشت کنترل کند و تنها به تصویربرداری و اقدام رسانه‌ای، در خانه‌هایی در حاشیه برخی از روستاهای مرزی بسنده کرد».

اتاق عملیات مقاومت اسلامی همچنین فاش کرد که «ارتش دشمن خانه‌های شهرک‌نشینان در برخی از شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی به عنوان مراکز تجمع افسران، سربازان استفاده و پایگاه‌های نظامی که تجاوز به لبنان را مدیریت می‌کند، در شهرهای اشغالی مانند حیفا، طبریه، عکا و غیره وجود دارند».

حزب‌الله در ادامه هشدار داد: این خانه‌ها و پایگاه‌های نظامی اهداف موشکی و هوایی مقاومت است. به شهرک‌نشینان هشدار می‌دهیم که برای حفظ جان خود تا اطلاع ثانوی در کنار این مکان‌های نظامی نباشند.

در پایان این بیانیه تاکید شده است: به عهد خود با شهیدمان، سید حسن نصرالله پایبند هستیم که شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی تا توقف جنگ غزه و لبنان خالی از سکنه خواهند ماند.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *